اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از سقوط به لیگ دسته دوم

بازیکنان فوتبال صنعت ساری در بلاتکلیفی قرار دارند

خبرگزاری فارس: بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال صنعت ساری گفت: پس از سقوط تیم صنعت ساری به لیگ دسته دوم فوتبال، بازیکنان این تیم در بلا‌تکلیفی هستند.

بازیکنان فوتبال صنعت ساری در بلاتکلیفی قرار دارند

سعید صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: پس از اینکه در سال گذشته بازی‌های خوبی در تیم دسته اولی صنعت ساری ارائه دادم مورد پسند مسئولان باشگاه صبای قم قرار گرفتم، از سوی مسئولان باشگاه پیشنهاد بازی در این باشگاه لیگ برتری به من داده شد.

وی بیان داشت: پس از سقوط تیم صنعت ساری به لیگ دسته دوم فوتبال کشور مدیریت باشگاه صنعت ساری مشخص نیست و بازیکنان سال گذشته در بلا‌تکلیفی هستند.

صادقی افزود: قراردادم با تیم صنعت ساری دوساله بود که در صورت صدور رضایتنامه از سوی مسئولان باشگاه به تیم لیگ برتری صبای قم می‌روم.

این بازیکن فوتبال درباره مشکلات سال گذشته باشگاه صنعت ساری گفت: مشکل بزرگ این باشگاه نداشتن اسپانسر ،مسائل مالی، نبود امکانات اولیه برای بازیکنان و کادر فنی است.

وی یادآور شد: بازیکنان تیم صنعت ساری بومی و جوان بودند که با توجه به بومی‌گرایی بازی‌های خوبی را مقابل حریفان به نمایش گذاشتند.

مدافع چپ پای ساروی در ادامه مهم‌ترین مشکل حال حاضر فوتبال مازندران را منابع مالی عنوان کرد و ابراز داشت: در صورت برطرف شدن مشکلات مالی باشگاه‌های فوتبال مازندران بازیکنان این استان جز استان‌های برتر فوتبال کشور می‌شوند.

صادقی متذکر شد: استعدادهای فوتبالی در مازندران موج می‌زد بیشتر بازیکنان در استان بازیکنان پشتوانه مالی ندارند و برای ادامه بازی قهرمانی و مشخص کردن باشگاه با مشکلات زیادی را متحمل شوند.

این بازیکن فوتبال در پایان اذعان داشت: حیف است که صدها بازیکن از مازندران در لیگ‌های مختلف فوتبال کشور بازی کنند، اما یک باشگاه خوب و قوی در استان وجود نداشته باشد که بتواند پشتوانه مالی خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول