اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر خلاف مصوبه هیئت دولت

اعتباری برای ساخت 50 واحد صنعتی در استان مرکزی اختصاص نیافته است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به مصوبه هیئت دولت مبنی بر احداث 50 واحد صنعتی در استان گفت: این سازمان تاکنون یک ریال اعتبار برای احداث این واحدها از دولت دریافت نکرده است.

اعتباری برای ساخت 50 واحد صنعتی در استان مرکزی اختصاص نیافته است

علیرضا زاوشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به استان صددرصد انجام شده است، بخش قابل توجهی از مصوبات دور دوم نیز به اجرا درآمده، اما در رابطه با مصوبات دور سوم باید گفت پیشنهاد اصلاح و تغییر برخی از مصوبات این سفر به دولت ارائه شده است.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت احداث 50 واحد صنعتی با اختصاص اعتباری بالغ بر 7 هزار و 500 میلیارد تومان بود که تاکنون ریالی بابت احداث این واحدها به استان اختصاص نیافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: هم‌اکنون 75 واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری بخش صنعتی در استان احداث شده است.

زاوشی در بخش دیگری از سخنان خود از صدور 140 مجوز تاسیس در سه ماهه گذشته خبر داد و بیان داشت: با راه‌اندازی این 140 واحد صنعتی 3 هزار و 487 فرصت شغلی جدید در استان ایجاد خواهد شد.

وی گفت: در این مدت همچنین 40 پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری یک هزار و 422 میلیارد دلار در استان صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به صدور 296 پروانه بهره‌برداری در سال گذشته خاطر نشان ساخت: سرمایه‌گذاری بخش صنعت و معدن استان طی سال گذشته بالغ بر یک هزار و 800 میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول