اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی خبر داد

افزایش شمار کلینیک‌های ترک اعتیاد خراسان‌شمالی به 100 مرکز

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی از افزایش شمار کلینیک‌های ترک اعتیاد این استان به 100 مرکز خبر داد.

افزایش شمار کلینیک‌های ترک اعتیاد خراسان‌شمالی به 100 مرکز

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا یزدان‌پناه ظهر امروز در حاشیه افتتاح مرکز تحقیقاتی ترک اعتیاد در خراسان‌شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون 84 مرکز ترک اعتیاد در این استان فعالیت کرده که مجوز 16 کلینیک ترک اعتیاد نیز برای استان صادر شده است.

وی تصریح کرد: شمار این مراکز در آینده نزدیک با فعالیت کلینیک‌های جدید به 100 مرکز افزایش خواهد یافت.

یزدان‌پناه گفت: نظارت‌های لازم به این کمپ‌های ترک اعتیاد از سوی دستگاه‌های متولی به طور مداوم انجام می‌شود.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی همچنین تعداد کمپ‌های ترک اعتیاد در استان را هم اکنون هفت کمپ عنوان کرد و گفت:‌ بر اساس برنامه تعداد کمپ‌های استان تا پایان امسال به 15 کمپ افزایش می‌یابد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی به مناسبت هفته مواد مخدر در روز گذشته به مقصد بوستان ملی بش‌قارداش بجنورد اظهار کرد: در این همایش پیاده‌روی به پنج نفر از شرکت‌کنندگان دوچرخه، 10 نفر لوازم خانگی ورزشی، 19 دست لوازم خانگی  و ... اهدا شد.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی هدف از برگزاری این پیاده‌روی را ترویج فرهنگ نشاط و شادابی و سلامت عنوان کرد.

وی همچنین اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی و همایش‌ها و همچنین جشن پاکی پنج هزار نفر را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در طول هفته مبارزه با مواد مخدر در خراسان‌شمالی برشمرد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول