اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان خبر داد

رشد 9 درصدی تردد خودرو در محورهای گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان گفت: در سه ماهه نخست امسال بالغ بر 32 میلیون و 783 هزار دستگاه انواع خودرو در سطح محورهای استان تردد کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد رشد داشته است.

رشد 9 درصدی تردد خودرو در محورهای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سبحان‌الله علیپور صبح امروز در جلسه حمل و نقل استان با اشاره به میزان تردد در محورهای گیلان، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال بالغ بر 32 میلیون دستگاه خودرو در سطح محورهای استان تردد کرده‌اند.

وی، با بیان اینکه این آمار و اطلاعات از 19 دستگاه تردد شمار اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان به دست آمده است، افزود: این دستگاه‌های تردد شمار در 38 محور پرتردد گیلان نصب شده است.

این مسئول، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا پایان خرداد در مجموع بیش از 32 میلیون و 783 هزار دستگاه انواع خودرو در سطح محورهای استان تردد کرده‌اند که این امر نشان دهنده حجم بسیار بالای تردد در محورهای استان است.

وی، این میزان تردد در استان را نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 9 درصد رشد ذکر کرد و گفت: بیشترین میزان تردد در محورهای گیلان مربوط به وسیله نقلیه سواری با تعداد بیش از دو میلیون و 118 هزار دستگاه است.

به گفته علیپور، در مدت مذکور محور آستانه‌-لاهیجان با تردد بالغ بر دو میلیون دستگاه پرترددترین محور استان بوده است.

به گفته وی، در مدت مذکور تعداد بیش از 2 میلیون و 27 هزار دستگاه مینی‌بوس و خاور، 523 هزار و 73 دستگاه اتوبوس و بالغ بر یک میلیون و 754 هزار دستگاه انواع کامیون و تریلی در محورهای استان تردد کرده‌اند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول