اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شیراز خبر داد

انتشار آمارنامه حمل و نقل و ترافیک شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از انتشار کتابچه حمل و نقل و ترافیک شهر شیراز در آینده نزدیک خبر داد.

انتشار آمارنامه حمل و نقل و ترافیک شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی مصلی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال 1389 دومین کتابچه آماری شهر شیراز منتشر شده و سومین کتابچه نیز در آینده نزدیک منتشر می‌شود، اظهار داشت: کارشناسان سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در یک سال گذشته اطلاعات آماری دقیقی را از وضعیت ترافیکی و حمل و نقلی شیراز استخراج و دسته‌بندی کرده‌اند که در مرحله تأیید نهایی قرار دارد.

وی محتوای این کتابچه را در سه بخش اطلاعات حمل و نقل و ترافیک، اصلاحات زیست محیطی و چکیده فعالیت‌های این سازمان طی دو سال گذشته عنوان و تصریح کرد: اطلاعات کلی شهر شیراز، آمار جمعیتی، کاربری اراضی، سفرهای درون شهری، ویژگی‌ شبکه‌های خیابانی، آمار تقاطعات، پروژه‌های ترافیکی هدف 95، آمار طرح‌های هندسی، پل‌های هوایی، پارکینگ‌های عمومی، پایانه‌های مسافربری، حمل و نقل همگانی و اطلاعات زیست محیطی از جمله سرفصل‌هایی بوده که در این آمارنامه به آن‌ها پرداخته شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز این کتابچه را منبع اطلاعاتی قوی در حوزه حمل و نقل و ترافیک دانست و اذعان داشت: اطلاعات مندرج در این کتابچه می‌تواند راهگشای کارشناسان، محققان و دانشجویانی باشد که این نوع فعالیت‌ مطالعاتی و تحقیقاتی را انجام می‌دهند.

مصلی‌نژاد متذکر شد: مطالب این کتابچه پس از انتشار در خروجی وب‌سایت سازمان حمل و نقل و ترافیک به آدرس shiraztraffic.ir قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این سایت مطالب مورد نیاز خود را دانلود کنند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول