اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 گیم متوالی

والیبالیست‌های امید قم از سد تهران گذشتند

خبرگزاری فارس: تیم والیبال امید قم در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های والیبال قهرمانی امیدهای کشور از سد تهران عبور کرد.

والیبالیست‌های امید قم از سد تهران گذشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم با پایان رقابت‌های انتخابی المپیک 2012 لندن در شهر توکیو کشور ژاپن که با شرکت هشت تیم مدعی برگزار شد و تیم ملی کشورمان یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بود و به واسطه نتایج درخشان این تیم، تب والیبال کشورمان را فرا گرفته بود، بار دیگر مسابقات داخلی از سر گرفته شد.

در واقع نتایج خوب و قابل قبول تیم‌ ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های انتخابی المپیک که این تیم را تا آستانه صعود به بزرگترین رویداد ورزشی سال 2012 نیز پیش برد، موجب شده است تا بسیاری از مردم به این رشته ورزشی بیشتر از گذشته علاقمند شوند.

بر همین اساس نخستین رویداد والیبال کشور بعد از پایان کار تیم ملی در انتخابی المپیک، برگزاری رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی امید کشور است که از سوی علاقمندان به این رشته در شهر مقدس قم به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است.

این در حالی است که هیئت والیبال قم از امروز میزبان بازی‌های گروه پنجم از مرحله مقدماتی فصل جدید رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی امید قهرمانی کشور است و پنج تیم مدعی در این گروه به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در حالی که والیبالیست‌های قمی به عنوان میزبان بازی‌های این گروه، مدعی اصلی کسب جواز صعود به مرحله بعد هستند، رقبایی همچون تهران، البرز،‌ مرکزی و چهارمحال و بختیاری نیز برای راهیابی به مرحله بعدی رقابت‌ها تلاش می‌کنند.

در روز نخست بازی‌های گروه پنجم مقدماتی والیبال امیدهای کشور در شرایطی که دیدارهای این گروه در سالن شهید محمود رضائیان قم برگزار می‌شود، والیبالیست‌های امید قم در مصاف با تیم پرقدرت امید تهران نخستین بازی‌ یا دیدار افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها را برگزار کرده و به برتری قاطع سه بر صفر دست یافتند.

این پیروزی در حالی برای والیبالیست‌های تیم امید هیئت والیبال استان قم به دست آمد که منجر شد تا تیم امید قم به عنوان میزبانی دیدارهای گروه پنجم مقدماتی والیبال رده سنی امید قهرمانی کشور با کسب سه امتیاز بالاتر از دیگر رقبا در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفته و با امیدواری بیشتری به دیدارهای آتی خود بیندیشد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول