اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیله‌سوار خبر داد

افزایش ماندگاری مسافران در بیله‌سوار به 81 درصد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بیله‌سوار گفت: میزان ماندگاری و اقامت مسافران ورودی به شهرستان بیله‌سوار 81 درصد افزایش یافته است.

افزایش ماندگاری مسافران در بیله‌سوار به 81 درصد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی بهشتی ظهر امروز در جلسه ستاد دایمی سفرهای بیله‌سوار اظهار داشت: ستاد دایمی تسهیلات سفر در این شهرستان نیز فعال شده و فعالیت‌های ستادی خود را برای ارائه خدمات قابل قبول به مسافران انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهرستان بیله‌سوار ظرفیت ممتاز گردشگری استان اردبیل به ویژه در بخش گمرک است، افزود: علاوه بر مسافران داخلی شاهد ورود مسافران خارجی از طریق گمرک به این شهرستان هستیم و بیله‌سوار در واقع ورودی استان اردبیل برای مسافران خارجی است.

این مسئول با بیان اینکه روزانه به طور متوسط 2 هزار و 500 گردشگر خارجی وارد شهرستان بیله‌سوار می‌شوند خاطرنشان کرد: اغلب این مسافران بعد از اقامت چند روزه در بیله‌سوار به سایر نقاط استان مسافرت می‌کنند که ورود بیش از 16 هزار گردشگر خارجی در تعطیلات نوروزی بیانگر ظرفیت ممتاز گردشگری این شهرستان است.

بهشتی جاذبه‌های توریستی این شهرستان را یادآور شد و ابراز داشت: بازارچه مرزی، تپه تاریخی نرگس و برخی مکان‌های طبیعی و جاذبه‌های دیدنی از جمله قزل قلعه‌سی و زیارتگاه اجاقی از جمله این مکان‌های پررونق است.

معاون فرماندار بیله‌سوار در ادامه با بیان اینکه این شهرستان با تمام امکانات برای پذیرایی از مسافران و گردشگران تابستانی آماده شده است افزود: اراده جمعی و همت همگانی مردم و مسئولان این شهرستان بر جذب رضایت‌مندی مسافران تابستانی است.

وی خاطرنشان کرد: با استقرار گشت‌های مشترک برای نظارت بر اماکن و اصناف به شدت با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون فرماندار بیله‌سوار در پایان اظهار داشت: با اطلاع‌رسانی مناسب و کافی از اماکن و مناظر گردشگری می‌توان حوزه گردشگری شهرستان بیله‌سوار را بیش از پیش معرفی کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول