اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و‌پرورش استان قزوین خبر داد

افزایش رضایت مسافران از امکانات اسکان فرهنگیان در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین گفت: رضایت مسافران از نحوه ارایه امکانات ستادهای اسکان موقت فرهنگیان استان قزوین در سال گذشته نسبت به سال 89 افزایش یافته است.

افزایش رضایت مسافران از امکانات اسکان فرهنگیان در قزوین

جعفر حبیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه از مسافران در مورد کیفیت ارایه امکانات در ستادهای اسکان موقت فرهنگیان در سال 90 نظرسنجی شده است، اظهار کرد: طبق این نظرسنجی رضایت مسافران از نحوه ارایه امکانات در این ستادها نسبت به سال 89 افزایش یافته است.

مدیرکل آموزش و ‌پرورش استان قزوین بیان کرد: تعرفه‌های اسکان فرهنگیان نسبت به هتل‌ها بسیار مناسب است و همچنین کارکنان دولت و مشاغل آزاد می‌توانند در این مدارس اسکان یابند که هر یک از آنان تعرفه‌های متناسب خود را دارند.

حبیبی با بیان اینکه کیفیت امکانات کلاس‌های مدارس در سه گروه الف، ب و ج تقسیم‌بندی شده است، گفت: کلاس‌هایی که با اولویت الف تعیین شده‌اند از امکانات بیشتری از جمله پتو، وسایل سرمایی و گرمایشی، یخچال و تلویزیون نسبت به  گروه ب و ج برخوردارند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهر قزوین گذرگاه عبورومرور بسیاری از استان‌ها است، ابراز کرد: به همین علت بیشتر مسافران به مدت دو شب در این شهر مستقر می‌شوند که در این مدت زمانی می‌توانند از برخی مکان‌های دیدنی شهر قزوین بازدید کنند.

امکانات اسکان موقت فرهنگیان هر ساله مجهزتر می‌شود

این مقام مسئول با بیان اینکه امکانات رفاهی و تفریحی در ستادهای اسکان موقت فرهنگیان هر ساله تقویت و مجهزتر می‌شود، گفت: مسئولان مربوطه با استفاده از اعتبارات وزارت آموزش‌ و پرورش و درآمدهای استانی تلاش می‌کنند با افزایش امکانات رفاهی و تفریحی مسافران رضایت مسافران را در این ستادها ارتقا دهند.

حبیبی با اشاره به اینکه هر سال بیش از 10 درصد تعداد اسکان مسافران در ستادهای موقت فرهنگیان افزایش می‌یابد، یادآور شد: طرح اسکان موقت فرهنگیان از اواخر خرداد سال جاری در استان قزوین شروع شده و تا 15 شهریور ادامه دارد.

وی ادامه داد: ستادهای موقت فرهنگیان استان قزوین آمادگی کامل برای پذیرش همه مسافران را دارد و هیچ مشکلی برای اسکان آنان در ایام تعطیلات سه ماه تابستان وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین بیان کرد: در برخی مواقع که مسافران از پیدا کردن آدرس اسکان در بدو ورود به شهر قزوین دچار مشکل می‌شوند ستاد مرکزی آنان را هدایت می‌کند تا بتوانند به راحتی آدرس محل اسکان خود را پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه 55 مدرسه در سراسر استان قزوین برای اسکان موقت مسافران آماده شده است، گفت: این مدارس در مکان‌های مختلف استان قزوین برای اسکان موقت فرهنگیان آمادگی دارد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول