اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال پیش‌بینی می‌شود

افزایش 15 درصدی مسافران تابستانی در نهاوند

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود با افزایش 15 درصدی تعداد مسافران و گردشگران تابستانی در نهاوند روبه‌رو باشیم.

افزایش 15 درصدی مسافران تابستانی در نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی نهاوند اظهار داشت: نهاوند به لحاظ برخورداری از آب و هوای معتدل، وجود 11 سراب تفریحی و گردشگری و بیش از 100 مرکز و جاذبه تفریحی و گردشگری جایگاه و مکان مناسبی برای حضور مسافران تابستانی است.

وی گفت: سال گذشته در فصل تابستان 30 هزار مسافر، گردشگر و توریست به این شهرستان وارد شده‌اند و از مناطق مختلف گردشگری و طبیعی نهاوند بازدید کردند.

فرماندار شهرستان نهاوند از آمادگی دو واحد اقامتی و سه مدرسه در نهاوند برای اسکان مسافران تابستانی خبر داد و افزود: 86 تخت در این مکان‌ها بدون احتساب مدارس آماده ارائه خدمت به مسافران تابستانی است.

وی ادامه داد: کمیته‌های 14‌گانه شامل ارتباطات، تبلیغات، خدمات، اسکان، درمان و... ایجاد شده که دبیری آن با اداره میراث فرهنگی و گردشگری نهاوند است.

زارعی‌کوشا گفت: با هماهنگی شهرداری نهاوند، برزول، گیان و فیروزان اقدام به ساماندهی ورودی‌ها و خروجی‌های شهرهای مذکور کرده‌ایم.

وی به نصب پایگاه‌های امداد و نجات در سطح جاده‌های پرتردد و حادثه‌خیز و ایجاد چادر هلال احمر با هدف معرفی مکان‌های گردشگری و جاذبه‌ای اشاره کرد و افزود: امسال پیش‌بینی می‌شود با افزایش 15 درصدی تعداد مسافران و گردشگران تابستانی روبه‌رو باشیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول