اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی فارس صورت می‌گیرد

افزایش ضریب اقامتی مسافران در فارس

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس، بر لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش ضریب اقامتی مسافران در استان فارس تاکید کرد.

افزایش ضریب اقامتی مسافران در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محسن اردکانی در جلسه ستاد دائمی تسهیلات سفر فارس با اشاره به جذابیت‌های ویژه این استان در جذب گردشگران در تمام طول سال اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر باید همیشه آمادگی کاملی برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران در ایام مختلف سال داشته باشند و در این راستا نیز باید تلاش شود تا با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف، زمینه افزایش تعداد گردشگران را فراهم کنیم.

وی جلوگیری از نصب چادر در اماکن غیر مجاز را از جمله ضرورت‌های اجرایی در تمام ایام سال دانست و افزود: در این زمینه باید کمپ‌های اقامتی و مسافرپذیر فعال باشد و این فعالیت در راستای توزیع متوازن گردشگران در سراسر نقاط گردشگری استان فارس، انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس خاطرنشان کرد: راه‌اندازی تورهای گردشگری در شهر شیراز از جمله راهکارهای پیشنهادی برای معرفی تمام جاذبه‌های گردشگری است و در این مورد ما ظرفیت‌های بالقوه بسیاری داریم.

اردکانی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش ضریب اقامتی  مسافران در استان فارس گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید برای افزایش این ضریب تلاش کنند و در این راستا نیز تا 20 خرداد ماه سال جاری برنامه‌های طرح سفرهای تابستانی خود را به دبیرخانه ستاد دائمی تسهیلات سفر ارسال کنند.

این جلسه با ارائه گزارش اعضای ستاد و بررسی راه‌کارهای پیشنهادی، پایان یافت.

انتهای پیام/خ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول