اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آماده‌باش برای استقبال از زائران

دستگاه‌های دولتی قم پذیرای مسافران نیمه خرداد هستند

خبرگزاری فارس: با فرا رسیدن ایام 14 و 15 خرداد، دستگاه‌‌های دولتی قم آماده خدمات‌رسانی به مسافران و زائران بارگاه امام خمینی(ره) و مسافران این ایام هستند.

دستگاه‌های دولتی قم پذیرای مسافران نیمه خرداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ادارات و نهادهای دولتی استان قم همزمان با بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اقدام به ارائه خدمات به زائران و مسافران خواهند کرد.

اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم اقدام به اعزام 250 نفر از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در قالب کاروان فرهنگی و برپایی ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از زائران و مسافران همزمان با ایام 14 و 15 خرداد ماه کرده است.

همچنین سازمان جهاد کشاورزی استان علاوه بر اعزام کاروان به مرقد مطهر حضرت امام (ره) تعداد 20 تن دوغ بهداشتی را در قالب پاکت‌های 200 سی‌سی در ایستگاه‌ صلواتی پایگاه شهدای جهاد کشاورزی در پارکسوار رودخانه قم در بین زائران و مسافران توزیع خواهد کرد.

اداره کل دامپزشکی استان قم نیز همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، کشیک فروش و عرضه فرآورده‌های خام دامی را در مسجد مقدس جمکران و بخش مرکزی انجام خواهد داد و متقاضیان می‌توانند به منظور تهیه فرآورده‌های دامی با شماره تماس 1512 تماس حاصل کنند.

تمام ادارات استان قم از جمله ‌استانداری، شهرداری، پایگاه انتقال خون، مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی و ... همزمان با فرا رسیدن 14 خرداد ماه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام 15 خرداد آمادگی خود را نسبت به ارائه خدمات رفاهی به مسافران و زائران اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول