اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان عنوان کرد

اختصاص 60 میلیارد تومان به پروژه‌های شهر کرمان

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: طی سه سال اخیر 60 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی شهر کرمان اختصاص یافت.

اختصاص 60 میلیارد تومان به پروژه‌های شهر کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهان، اسماعیل نجار بعد از ظهر امروز در حاشیه کلنگ‌زنی ساماندهی ورودی باغ شاهزاده ماهان اظهار داشت: امروز در بازدیدی که در سطح شهر کرمان داشتم در مرحله اول کلنگ جاده شرف‌آباد به زنگی‌آباد به زمین زده شد که همیشه مورد عنایت و درخواست مردم بود.

وی افزود: با توافقاتی که با اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداری و فرمانداری کرمان انجام شد این جاده تا زنگی‌آباد دوبانده می‌شود و بخشی از آن که در داخل شهر است تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار کرمان گفت: در بازدید از حاشیه شهر کرمان به دلیل ساخت و سازه‌های غیر قانونی مشکلات فراوانی هم برای شهروندان و شهر به وجود آورده‌اند.

نجار بیان داشت: با توجه به آمادگی مسکن مهر من به این افراد توصیه می‌کنم در تعاونی‌ها ثبت‌نام کنند و از تسهیلات ساخت مسکن استفاده کنند.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست با رعایت قوانین و مقررات از ادامه ساخت و ساز در حاشیه شهر کرمان جلوگیری کنند.

نجار با بیان اینکه 9 پل درسطح کرمان همزمان درحال احداث است، ابراز داشت: از چهار پلی که بازدید کردیم از پیشرفت خوبی برخوردار هستند و ان‌شاء‌الله تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسند.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانداری و شهرداری در دو سه سال اخیر به این پروژه‌ها اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه باغ شاهزاده ماهان یک مجموعه ارزشمندی برای گردشگران به حساب می‌آید، ابراز داشت: با توجه به اینکه این باغ ثبت جهانی شده بود و پایین باغ رها شده بود، تصمیم گرفتیم تا با مجوز یونسکو این باغ را تا لب جاده و بعد از آن با احداث زیر گذر به ماهان متصل کنیم.

استاندار کرمان تصریح کرد: اعتبار اولیه‌ای بالغ بر 200 میلیون تومان تخصیص و مجوزهای لازم گرفته شد و برای تکمیل این کار امسال هم بودجه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش فارس، اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان برای تکمیل این پروژه لازم است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول