اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

احداث تنها مرکز روانپزشکی لرستان 23 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: برای تکمیل مرکز روانپزشکی استان لرستان 23 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

احداث تنها مرکز روانپزشکی لرستان 23 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، علیرضا شاهرخی با اشاره به اینکه این مرکز اکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: احداث یک مرکز روانپزشکی بزرگ در لرستان یکی از نیازهای مهم و ضروری استان است.

وی با اشاره به اینکه در دور اول سفرهای استانی هیئت دولت و ریاست جمهوری به استان‌ها، موضوع ایجاد مرکز روانپزشکی به عنوان یکی از نیازهای اساسی استان مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: بر اساس جمعیت استان می‌بایست یک مرکز روانپزشکی در استان ایجاد شود تا به توان بخشی از مشکلات درمانی در این حیطه را به خوبی حل کرد.

شاهرخی تصریح کرد: هم‌اکنون این مرکز در محل پردیس کمالوند دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خرم‌آباد در حال احداث است که تاکنون اقدامات مفید و موثری برای اجرای این طرح در استان انجام شده است.

وی به میزان اعتبارات تخصیص یافته این طرح اشاره کرد و گفت: در سال 89 اعتبار هزینه شده این طرح هفت میلیارد و 500 میلیون ریال بود و در سال گذشته نیز هشت میلیارد ریال توسط استاندار لرستان از محل اعتبارات ویژه به این طرح تخصیص داده شد.

شاهرخی با اشاره به اینکه با تخصیص 80 درصد این اعتبارات هم‌اکنون مرکز روانپزشکی لرستان 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در راستای اجرای طرح مهر ماندگار توسط دولت عدالت محور یک میلیارد ریال به این طرح تخصیص داده شده و مابقی اعتبار مورد نیاز نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان تأمین می‌شود.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول