اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری تهران خبر داد

اختصاص 32 میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‏های تهران

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری تهران از اختصاص اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال به دهیاری‏های این استان خبر داد.

اختصاص 32 میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‏های تهران

حمید اردوخانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این اعتبار فرصتی مناسبی برای مدیریت مناطق روستایی است.

وی ادامه داد: این مهم در راستای هدف مورد پیگیری دولت برای توسعه روستا و ایجاد شرایطی برای تسریع در روند مهاجرت معکوس این نواحی صورت اجرایی به خود می‏گیرد.

اردوخانی، توسعه مناطق روستایی را گامی به سوی تحقق شعار سال 91 مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب خواند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری تهران تصریح کرد: سال 91 با درایت رهبر معظم انقلاب به سال تولید، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین شده است.

وی اضافه کرد: یکی از مصادیق تحقق این شعار، توسعه مناطق روستایی است؛ زیرا روستا، منبع تولید محصولات زراعی و باغی و اهتمام بر رونق کشاورزی موجبات کارآفرینی در این حوزه را فراهم می‏آورد.

اردوخانی افزود: از این رو، مجموعه اداره‏کل دفتر امور روستایی استانداری تهران در راستای توسعه مناطق روستایی و به تبع آن تحقق منویات معظم‏له از هیچ کوششی فروگذاری نمی‏کند.

اختصاص اعتبار 11 میلیارد ریالی به مرمت معابر روستایی

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری تهران از اختصاص اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال به مرمت و بهسازی معابر داخلی مناطق روستایی خبر داد.

وی ادامه داد: این اعتبار قابل توجه در سال جاری در اختیار دهیاری‏های استان تهران به عنوان بخش مدیریتی این مناطق قرار گرفت.

اردوخانی اضافه کرد: از این طریق مناطق روستایی استان تهران آبادتر از گذشته می‏توانند موجبات آسایش روستانشینان را تامین کند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول