اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری زنجان خبر داد

تولید و پخش 30 هزار تن آسفالت در خیابان‌های شهر زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری زنجان از تولید و پخش 30 هزار تن آسفالت در سطح خیابان‌های شهر زنجان از آغاز سال جاری خبر داد.

تولید و پخش 30 هزار تن آسفالت در خیابان‌های شهر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی یگانه ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از دو ماه از سرپرستی وی در شهرداری زنجان می‌گذرد، اظهار داشت: با توجه به کوتاه بودن دوره سرپرستی، قطعا باید مدیریت ثابت در شهرداری مستقر شود، تا کارها روی روال قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در دوره سرپرستی شهرداری زنجان تلاش شده است، که کارها بر روی روال باشد، افزود: برنامه‌ریزی‌ها در این مدت در سه سطح انجام شده است.

سرپرست شهرداری زنجان از برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت در شهرداری زنجان خبر داد و تصریح کرد: نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی شهر زنجان نیز از دیگر اقدامات است.

وی استفاده از توان شهروندان را در مدیریت شهری از برنامه‌های شهرداری زنجان اعلام و اضافه کرد: نگاه حاکمیتی بر مسائل شهری مشکل‌ساز می‌شود.

یگانه با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی شهر زنجان اغلب دچار مشکل هستند، ادامه داد: اغلب این مشکلات به دلیل در نظر گرفته‌نشدن نظارت مردم در اجرای پروژه‌ها است.

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی برای کاهش مشکلات پروژه‌های عمرانی شهر زنجان تاکید کرد و گفت: حل مشکلات پروژه‌های عمرانی شهر نیاز به زمان دارد.

سرپرست شهرداری زنجان تاکید کرد: شهرداری زنجان سعی کرده است، پروژه‌های عمرانی را به عدالت در مناطق شهری توزیع کند.

وی بودجه سال جاری شهرداری زنجان را 100 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: 60 درصد از این بودجه عمرانی و 40 درصد جاری است.

یگانه از اجرای ده‌ها پروژه عمرانی در سطح شهر زنجان خبر داد و گفت: تقاطع سیدالشهدا، بلوار ولایت، اصلاح هندسی میادین، زینبیه غربی و شرقی، مطالعات جامع شهری و آسفالت خیابان‌های شهر زنجان از جمله پروژه‌های در دست اجرای شهرداری زنجان است.

وی با اشاره به فعالیت 20 اکیپ آسفالت‌ریزی در سطح شهر زنجان تصریح کرد: تاکنون 30 هزار تن آسفالت تولید و در سطح شهر توزیع شده است.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به پیگیری کار لکه‌گیری آسفالت خیابان‌های شهر زنجان تاکید کرد: تولید آسفالت در شهر زنجان نسبت به سال گذشته سه برابر شده است.

وی با اشاره به کند شدن لکه‌گیری آسفالت خیابان‌های شهر زنجان در چند روز گذشته، دلیل این کندی را شرایط جوی حاکم اعلام کرد و افزود: بارش‌های چند روز گذشته موجب کندی آسفالت خیابان‌ها شده است.

یگانه نظارت در حین تولید، آسفالت‌ریزی و بعد از آسفالت‌ریزی را از جمله تفاوت‌های انجام کار در سال جاری نسبت به گذشته اعلام کرد که کیفیت کار را تضمین می‌کند.

وی با بیان اینکه استان حمایت‌های خوبی را از پروژه‌های عمرانی شهر زنجان انجام می‌دهند، اضافه کرد: تلاش می‌شود تا پایان سال مالی همه بودجه تخصیصی استان به پروژه‌های عمرانی جذب شود.

سرپرست شهرداری زنجان از فعال شدن شبانه پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا توسط پیمانکار اعلام کرد و افزود: در حال حاضر 175 شمع با ارتفاع 12 تا 40 متر نصب شده است.

وی طرح سبزه‌میدان را بزرگ‌ترین طرح دخالت در بافت قدیمی شهر زنجان اعلام کرد و گفت: به زودی و بعد از وارد شدن سرمایه‌گذار عملیات اجرایی فاز نخست این طرح آغاز می‌شود.

یگانه اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده فاز نخست طرح سبزه‌میدان تا سه سال آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی احداث شهر بازی جدید در پارک گلستان و تبدیل شهربازی فعلی در پارک ملت را به شهر بازی کودکان از برنامه‌های در دستور کار شهرداری زنجان عنوان کرد.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به حل مشکلات احداث بزرگ‌ترین مرکز تجاری شهر با نام الماس شرق تصریح کرد: این مرکز در زیربنایی به وسعت 40 هزار مترمربع برای ارائه خدمات به ساکنان اطراف و شهرک‌های اقماری احداث می‌شود.

وی تمرکززدایی از مرکز شهر زنجان به ویژه بازار و سبزه‌میدان را دیگر دلایل احداث مراکز تجاری در مناطق مختلف شهر زنجان اعلام کرد.

یگانه در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره قفل‌شدن ترافیک شهر زنجان با آغاز فعالیت اجرایی طرح سبزه‌میدان قبل از پایان پروژه تقاطع سیدالشهدا گفت: در پروژه تقاطع بیجار عدم جایگزینی مسیر تردد  دلیل مشکلات به وجود آمده برای شهروندان بود.

وی با اشاره به اینکه مسیرهای دوربرگردان و زیرگذر پروژه غیر هم‌سطح سیدالشهدا در اولویت قرار دارد، تاکید کرد: برای آغاز طرح سبزه‌میدان مسیرهای تردد جایگزین تعریف شده است.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول