اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای کنترل تراکم دانش‌آموزان مدارس در پاکدشت

طرح تفاهم‌نامه رعایت تراکم دانش‌آموزی اجرا شد

خبرگزاری فارس: در راستای کنترل تراکم دانش‌آموزان مدارس به ابتکار حوزه معاونت پژوهش و آموزش نیروی انسانی، طرح تفاهم‌نامه رعایت تراکم دانش‌آموزی اجرا شد.

طرح تفاهم‌نامه رعایت تراکم دانش‌آموزی اجرا شد

سید اصغر میرقاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به همت کارشناسان فناوری آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت طرح ابتکاری تفاهم‌نامه رعایت تراکم دانش‌آموزی آماده شد.

معاون پژوهش و آموزش منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت گفت: در این تفاهم‌نامه تعداد دانش‌آموزان، تعداد کلاس‌ها و ساعات ابلاغ مورد نیاز مدارس پیش‌بینی شده و با همکاری حوزه معاونت‌های آموزش ابتدایی و متوسطه پیش‌بینی‌های صورت پذیرفته مورد ارزیابی قرار گرفت و بعد از تایید، مدارس سطح شهرستان قطب‌بندی شده و طی جلسات مکرری که با حضور مدیران مدارس، کارشناسان محترم دوره‌های مختلف تحصیلی و معاون پژوهش و آموزش منابع انسانی برگزار شد، کار ساماندهی نیروی انسانی با توجه به تعداد دانش‌آموزان و تراکم کلاس‌ها آغاز شده و در حال اجرا است.

میرقاسمی هدف عمده از اجرای این تفاهم‌نامه را پیشگیری از بروز هرگونه نابسامانی در بحث تراکم دانش‌آموزی در کلاس درس و ساماندهی مطلوب منابع و نیروی انسانی عنوان کرد.

وی ادامه داد: این طرح برای هنرستان‌ها و دبیرستان‌ها اجرا شده و در دوره راهنمایی نیز در حال اجرا است.

معاون پژوهش و آموزش منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در پایان نیز ضمن تقدیر از مساعدت و همکاری معاونین محترم آموزش متوسطه، ابتدایی و همچنین کارشناسان دوره‌های مختلف تحصیلی ابراز امیدواری کرد که امسال با اجرای این تفاهم‌نامه بحث کلاس و تراکم دانش‌آموزی و ساماندهی نیروی انسانی به بهترین شکل ممکن عملیاتی شود. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول