اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کردستان خبر داد

تدارک برنامه‌های جذاب برای دانش‌آموزان در ایام تابستان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان گفت: برنامه‌های جذاب، متنوع و پرباری برای دانش‌آموزان شهرستان بانه در ایام تابستان تدارک دیده شده است.

تدارک برنامه‌های جذاب برای دانش‌آموزان در ایام تابستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار عرفانی‌نسب ظهر امروز در افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی بانه اظهار کرد: مطابق رسالت و وظیفه‌ای که برعهده ما قرار داده شده است وظیفه داریم فصل دیگری از فعالیت‌های پرورشی و تربیتی برای دانش‌آموزان طراحی و اجرا کنیم.

وی با اشاره به جمله تاریخی شهید باهنر که مدارس تعطیل می‌شوند ولی تعلیم و تربیت تعطیل نمی‌شود، افزود: جریان و فرایند تعلیم و تربیت به مکان و زمان خاصی تعلق ندارند و باید در سه ماهه تابستان هم برنامه‌ریزی در عرصه‌های فرهنگی‌، تربیتی و آموزشی برای دانش‌آموزان پیش بینی شود تا اوقات فراغت آنان به خوبی غنی‌سازی شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان یکی از دغدغه‌های مسئولان امر است که مسئولان آموزش و پرورش بانه توانسته‌اند با طراحی و اجرای سه برنامه متنوع متناسب با ذوق و علاقه دانش‌آموزان قدم‌های بسیار مفیدی بردارند.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش بانه نیز در این مراسم یادآور شد: ایجاد امکانات و فضاهای پرورشی و ورزشی در بانه یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان است.

مسعود منصوری کمبود امکانات، فضاهای پرورشی و ورزشی در سطح شهرستان بانه را یکی از مشکلات این شهرستان در راستای بروز استعدادها و شایستگی‌های نهفته دانش‌آموزان برشمرد و گفت: شهرستان بانه به سبب مرزی بودن در معرض آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی است.

وی بیان کرد: وظیفه ماست در راستای جلوگیری از این آسیب‌ها، برنامه‌ریزی‌های مختلف و متنوعی داشته باشیم و از تمام توان خود استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان بانه اضافه کرد: سال گذشته حدود 3 هزار نفر از دانش‌آموزان زیر پوشش فعالیت‌های تابستانی قرار گرفتند که امسال این رقم به 5 هزار دانش‌آموز رسیده است.

منصوری در پایان با اشاره به اینکه این رقم 21 درصد جامعه آماری را شامل می‌شود که کافی نیست، گفت: امسال با کمک و مساعدت سپاه بانه 6 هزار و 700 نفر روز در بخش اردوی هجرت 3 فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول