اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی دماوند:

دماوند رتبه نخست زراعت را در استان تهران کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از کسب عنوان نخست بخش زراعت توسط بهره‏برداران این شهرستان در سطح استان تهران خبر داد.

دماوند رتبه نخست زراعت را در استان تهران کسب کرد

حمیدرضا خلیلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این مهم به همت بهره‏برداران زحمت‏کش دماوندی و کارکنان اداره جهاد کشاورزی این شهرستان محقق شده است.

وی ادامه داد: زراعت و باغداری از دیرباز تا کنون در ردیف اصلی‏ترین امور کارآفرینی مردمان دماوند قلمداد و در رگ و ریشه فرهنگ و آیین این مردم جریان دارد.

*کسب عنوان دوم تولید طیور

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند همچنین از کسب عنوان دوم در زمینه تولید طیور توسط جهادگران دماوندی خبر داد.

خلیلی ادامه داد: کسب این عنوان نیز بدون تلاش شبانه‏روزی مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان دماوند و بهره‏برداران این خطه کسب نمی‏شد.

*کسب عنوان دوم در تولید محصولات باغی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از کسب عنوان دوم در استان تهران در زمینه تولید محصولات مختلف باغی توسط باغداران شهرستان دماوند خبر داد.

وی ادامه داد: خوشبختانه بخش قابل توجهی از این شهرستان را اراضی باغی تشکیل می‏دهد و باید در راستای توسعه روزافزون این ثروت ماندگار تلاش کرد.

*انتخاب بهره‏برداران دماوند به عنوان کشاورزان نمونه استانی و کشوری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، انتخاب چند تن از بهره‏برداران نمونه شهرستان دماوند به عنوان فعالان عرصه‏های متعدد سطوح مختلف کشاورزی در استان و کشور را نمونه‏ای از توانمندی‏های بالقوه این دیار خواند.

خلیلی تصریح کرد: البته استفاده از واژه نمونه به شکل نمادین صورت می‏گیرد، زیرا همه بهره‏برداران این خطه نمونه و لایق بهترین‏ها هستند.

وی اضافه کرد: این اقشار ولایی، انقلابی و شهیدپرور در همه ادوار تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران ارادت خود به جایگاه رفیع ولایت فقیه را اثبات کرده‏اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند افزود: از این رو مجموعه اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند در راستای تسهیل در امور این زحمت‏کشان از هیچ کوششی دریغ نمی‏کند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول