اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل کرمان خبر داد

تردد 20 میلیون خودرو در جاده‌های کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: حدود 20 میلیون خودرو در جاده‌های استان کرمان در نیمه دوم سال گذشته تردد کردند.

تردد 20 میلیون خودرو در جاده‌های کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان، مسعود جمیلی‌کرمانی اظهار داشت: آمار مجموع تردد در نیمه دوم سال 90 در 24 محور مواصلاتی استان مجهز به تردد شمار با میانگین نرخ جریان عبوری 206 وسیله نقلیه سبک و سنگین در ساعت به ثبت رسیده است.

وی افزود: بیشترین میانگین ساعتی تردد در محور شهربابک - سیرجان با تعداد 390 خودرو ثبت شده که علت آن ترانزیت عبوری کالا از بندرعباس به شمال کشور است و پس از آن به ترتیب محور باغین - کرمان با 359 وسیله در ساعت، سیرجان - شهربابک با تردد 352 وسیله نقلیه و محور کرمان - باغین با تردد 340 وسیله نقلیه بوده است.

جمیلی‌کرمانی خاطرنشان کرد: بیشترین تردد ثبت شده در محورهای مجهز به تردد شمار در 20 بهمن ماه 90 با تردد 157 هزار و کمترین تردد صورت گرفته در نیمه دوم سال گذشته در 21 دی ماه با تعداد تردد 117 هزار وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان تصریح کرد: از مجموع 2 میلیون تردد در 24 محور مجهز به ترددشمار حدود 13 میلیون مربوط به وسایل نقلیه سبک و حدود 7 میلیون تردد شامل انواع خودروهای سنگین و نیمه ‌سنگین باری و مسافری بوده است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول