اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تعرفه خرید مجوز ورود به محدوده زوج و فرد شیراز تصویب شد

تردد خبرنگاران هر 5 ماه 100 هزار ریال

خبرگزاری فارس: شورای اسلامی شهر شیراز تعرفه انواع مجوز ورود خودرو به محدوده زوج و فرد طرح ترافیک را تصویب کرد.

تردد خبرنگاران هر 5 ماه 100 هزار ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در این مصوبه که دوشنبه‌ شب در جلسه شورای اسلامی شهر شیراز به تصویب رسید، مجوز پنج ماهه خودروهای امدادی، خودروهای نظامی و انتظامی رایگان و خودروی جانبازان 25 درصد به بالا تا 70 درصد، بیماران خاص، خانواده درجه یک شهدا، خبرنگاران و معلولان با گواهینامه ویژه برای پنج ماه 100 هزار ریال اعلام شد.

خودروی زائران حرم مطهر احمدابن موسی(ع) در زمان مناسبت‌های خاص و به تشخیص شهرداری و مجوز خودروی جانبازان 70 درصد به بالا رایگان اعلام شد.

بنابر مصوبه شورا، جانبازان نابینای دو چشم به همراه خانواده درجه یک به مدت پنج ماه می‌توانند به محدوده زوج و فرد رایگان تردد کنند.

در این مصوبه برای تردد پنج ماهه تاکسی تلفنی، وانت بار، خودروهای خدماتی مانند سرویس مدارس، تعلیم رانندگی و حمل اسباب و اثاثیه 300 هزار ریال و خودرو ساکنان محدوده ترافیکی به ازای هر واحد مسکونی یک اتومبیل رایگان در نظر گرفته شده است.

بر اساس این مصوبه، خودروهای اداری با پلاک قرمز دولتی یا سفید شخصی، خودروهای متعلق به نهادهای عمومی غیردولتی و خودروهای شرکت‌ها و موسسات خصوصی یک میلیون و 500 هزار ریال برای پنج ماه تردد پرداخت می‌کنند.

بنابر همین مصوبه، کامیون برای پنج ماه تردد 500 هزار ریال، اتوبوس مقیم 300 هزار ریال، مینی‌بوس مقیم 150 هزار ریال، کارت شناور سایر متقاضیان واجد شرایط اداری یک میلیون و 500 هزار ریال و مجوز روزانه 100 هزار ریال خواهد بود.

در نشست امروز شورا تفویض اختیار خرج، موضوع آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها به انضمام تبصره ذیل ماده 54 قانون شهرداری برای مدیران سازمان‌ها تا سقف 600 میلیون ریال به تصویب رسید.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول