اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فراق یار/21

پرترددترین محورهای منتهی به حرم امام ایمن‌سازی شد

خبرگزاری فارس: قائم مقام شهردار منطقه 20 در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از ایمن‌سازی پرترددترین محورهای منتهی به حرم امام (ره) خبر داد.

پرترددترین محورهای منتهی به حرم امام ایمن‌سازی شد

اصغر عطایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اینکه شهرری در محور مواصلاتی بارگاه امام راحل قرار گرفته است، از ایمن‌سازی پرترددترین محورهای عبوری زائران حرم مطهر امام در این منطقه خبر داد.

قائم مقام شهردار منطقه 20 اظهار داشت: محورهای خیابان شهید رجایی و جاده قم که از پرترددترین محورهای عبوری زائران حرم مطهر امام (ره) در این منطقه محسوب می‌شوند، ایمن‌سازی شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این منطقه در محور مواصلاتی بارگاه امام راحل (ره) قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: به منظور افزایش ایمنی، تسهیل در عبور و مرور زائران و روان‌سازی ترافیک، نصب 11 عدد نیوجرسی در خیابان شهید رجایی و خواناکردن کلیه تابلوهای ترافیکی در مسیر جاده قم حدفاصل سه‌راه ترانسفو تا خیرآباد انجام شد.

وی همچنین به اقدامات ترافیکی در پهنه تحویلی منطقه 20 در حرم حضرت امام (ره) نیز اشاره کرد و گفت: نصب چهار متر نیوجرسی و 6 هزار و 500 متر خط‌کشی محوری از جمله اقدامات ترافیکی در محوطه ضلع جنوبی حرم مطهر امام بوده که به منظور افزایش ایمنی زائران انجام شده است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 در پایان عنوان کرد: نصب 200 پرچم سیاه و یک هزار و 300 مترمربع تبلیغات محیطی برای گرامیداشت ایام ارتحال امام (ره) در محورهای مهم این منطقه و پهنه تحویلی در حرم مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی از دیگر اقدامات این منطقه بوده است.

شهرری یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان و ایران و از شهرهای استان تهران است. تاریخ بنای ری به زمان اقوام آریایی می‌رسد و ری از تمام شهرهای ماد بزرگ‌تر بود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول