اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‌ای خراسان‌شمالی:

مدیریت منابع آب به نگاه جامع نیاز دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان‌شمالی گفت: جنبه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فنی آب در دنیای امروز بیشتر از گذشته قابل لمس است و با توجه به همین جنبه‌ها تفکر و تدبیر بیشتر در مدیریت منابع آب لازم است.

مدیریت منابع آب به نگاه جامع نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان‌شمالی، علیرضا عامری در نشست تودیع و معارفه رئیس حراست و امور محرمانه این شرکت، اظهار کرد: ارتباط و تعامل بیشتر مدیران این عرصه با مسئولان و دست‌اندرکاران برای مدیریت بهتر منابع آب و حفاظت و بهره‌برداری از آن ضروری است.

وی با اشاره به محرومیت‌های عمرانی خراسان‌شمالی افزود: از زمان تشکیل استان و تاسیس شرکت آب منطقه‌ای توجه بیشتری برای توسعه منابع آب این استان شده است.

مدیرکل حراست و امور محرمانه شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز در این نشست، عنصر صبر و تحمل و ظرفیت سازمانی را لازمه حفاظت و توسعه منابع انسانی ذکر و بر حفظ حرمت، حیثیت و آبروی افراد تاکید کرد.

محمدمهدی ایزدی گفت: اشراف بر کار و پیشگیری از انحرافات ناخواسته از وظایف حراست و تسلط بر مسایل فنی و اجرایی لازمه این کار است.

وی با اشاره به اهمیت آب در دنیای امروز از آن به عنوان یک صنعت جهانی و اساس پیشرفت جوامع یاد کرد و گفت: حراست به عنوان یک مشاور امین و بازوی اجرایی در بخش‌های مختلف مدیریت آب مطرح است.

ایزدی مباحث فنی حفاظت و بهره‌برداری و طرح‌های توسعه منابع آب را بسیار مهم خواند و گفت: آنچه در چینش مدیران حراست توجه به آن نیاز داریم استفاده از نیروهای زبده و کارآمد اجرایی به جای نگاه سنتی در این عرصه است.

مدیرکل حراست و امور محرمانه شرکت مدیریت منابع آب ایران با تاکید بر استفاده هدفمند از نیروهای انسانی فنی و اجرایی، دقت بیشتر در حفاظت از داده‌ها و اطلاعات در سامانه‌های فن‌آوری اطلاعات و همچنین سفرهای خارجی کارکنان را خواستار شد.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول