اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی خبر داد

کمبود شدید منابع آبی در برخی شهرهای آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: برخی از شهرهای آذربایجان‌غربی با کمبود شدید منابع آبی مواجه هستند.

کمبود شدید منابع آبی در برخی شهرهای آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مجید آقازاده ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: تمام مصوبات کارگروه مدیریت سیل و مخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب در حوزه سیل به تصویب رسیده‌اند و نیاز است تا به دیگر بخش‌ها نیز توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه در برخی از شهرهای استان آذربایجان‌غربی با کمبود شدید منابع آبی مواجه هستیم، تصریح کرد: در بوکان، مهاباد و پیرانشهر با کمبود شدید منابع آبی مواجه هستیم.

آقازاده با بیان اینکه در سال جاری میزان بارندگی‌‌ها کاهش یافته است، افزود: بر اساس آمار موجود در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد کاهش 13 درصدی میزان بارندگی در استان هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با بحران کم‌آبی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: به نظر می‌‌رسد با بحران کم‌آبی در این شهرها مواجه هستیم که این امر می‌طلبد تا توجه ویژه‌ای به این موارد شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با تاکید بر توجه مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی به موضوع کم‌آبی گفت: لازم است تا در مدیریت بحران استان در راستای کمک به مناطق کم‌آب استان نیز مصوباتی تصویب و اجرایی شوند.

آقازاده ادامه داد: بروز خطرات، سوانح و بحران‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی به همراه حوادث غیرقابل پیش‌بینی واقعیتی است که بشر در طول تاریخ همواره با آن آشنا بوده است ولی باید نحوه برخورد با این حوادث آموزش داده شود.

وی با اشاره به صنعتی‌شدن جوامع و گسترش ارتباطات ماهواره‌ای و نقل و انتقالات اطلاعات به طور وسیع و همچنین بزرگ‌تر شدن سازمان‌های اجتماعی که همراه با موفقیت‌های فراوان تکنولوژیکی و اجتماعی بوده است، اظهار داشت: این امر نه تنها میزان بروز خطرات غیرمنتظره را کاهش نداده بلکه در بسیاری موارد افزایش نیز داده است؛ پس باید در بحث مدیریت بحران به این موضوع نیز توجه ویژه‌ای شود.

آقازاده تصریح کرد: به بیان دیگر امروزه بحران‌ها در سازمان نهادینه شده‌اند و واقعیتی جداناپذیر از ماهیت درونی سازمان‌ها شده‌اند، از این رو سازمان‌ها مجبورند همراه با افزایش پیچیدگی و توان تولیدی خود، توان رویارویی و مواجهه با بحران‌های مختلف را در خود افزایش دهند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول