اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:

حمایت جدی مسئولان از ورزش روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از اهتمام جدی مسئولان عالی استانی برای حمایت جدی از ورزش روستاهای این استان خبر داد.

حمایت جدی مسئولان از ورزش روستاهای کهگیلویه و بویراحمد
محمد شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان رویدادهای ورزشی این استان در هفته گذشته اظهار کرد: با حضور استاندار، بزرگواری نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی، سردار عادلی فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در بهمئی، زورخانه فرهنگی ورزشی شهر لیکک راه‌اندازی شد.
وی ابراز داشت: در مراسم راه‌اندازی این زورخانه فرهنگی ورزشی که به‌نام زورخانه غدیر نامگذاری شده، ورزشکاران رشته پهلوانی شهرهای یاسوج و بهمئی به اجرای حرکات موزون و ریتمیک این رشته ورزشی پرداختند که مورد توجه و تشویق مسئولان و تماشاگران قرار گرفتند.
شفیعی افزود: در این مراسم نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی و نیکزاد استاندار در این مراسم طی سخنانی از مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان در راه‌اندازی این زورخانه تقدیر کردند.
وی افزود: جوانان شهرستان بهمئی دارای ظرفیت و استعداد در زمینه‌های مختلف ورزشی هستند که خواستار توجه بیشتر به ظرفیت این جوانان با تامین بودجه و اعتبارات هستیم.
شفیعی گفت: همچنین در این روز با حضور مسئولان استانی استخر شنای این شهرستان راه‌اندازی و در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.
این مسئول به سایر اقدامات اداره‌ کل ورزش و جوانان این استان در هفته گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: با حضور نیکزاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ورزشکاران کشتی بخش چیتاب تجهیزات ورزشی اهدا شد.
شفیعی عنوان کرد: در این مراسم که در محل تمرینات هیئت کشتی بخش چیتاب برگزار شد، استاندار به‌همراه دیگر مسئولان از تمرینات کشتی‌گیران این بخش دیدن کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این بازدید که به‌منظور بررسی مشکلات علاقه‌مندان به ورزش کشتی انجام شد، به 80 نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی کفش و دوبنده کشتی اهدا شد.
شفیعی گفت: قدمت کشتی بخش چیتاب به سال‌ها قبل باز می‌گردد و این شهر قهرمانان زیادی را در سطح کشور داشته است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد حضور نماینده عالی دولت را در این بخش نشان از اهتمام و همدلی و تلاش برای کاهش مشکلات ورزشکاران و موجب ایجاد انگیزه برای خادمان ورزش این استان دانست.
شفیعی از راه‌اندازی فاز اول یک زمین ورزشی مناسب برای ورزشکاران بخش چیتاب تا چهار ماه آینده خبر داد و تاکید کرد: مسئولان عالی استانی در کهگیلویه و بویراحمد اهتمام جدی برای برطرف کردن مشکلات ورزش روستاها در این استان دارند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول