اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت موتورسواری آذربایجان غربی بیان کرد:

عدم حمایت مسئولان از ورزش موتورسواری در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت موتورسواری آذربایجان غربی گفت: ورزش موتورسواری در آذربایجان غربی مورد حمایت مسئولان قرار نمی‌گیرد.

عدم حمایت مسئولان از ورزش موتورسواری در آذربایجان غربی
اسماعیل مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هیئت موتورسواری آذربایجان غربی در شهرستان‌های سلماس، میاندوآب، شاهین دژ، مهاباد، نقده، ارومیه و خوی به طور رسمی فعالیت می‌‌‌‌‌‌کنند.
وی افزود: موتورهای ریس برای تردد در شهر مجوز، کارت بیمه، سند و پلاک ندارند اما، ما آنها را سازماندهی کرده و عضو هیئت موتورسواری کرده‌ایم و با داشتن کارت‌های شناسایی شده در مسیر پیست رفت‌‌‌و‌آمد می‌کنند.
این مسئول گفت: این موتورها در گذشته بدون شماره بودند و حتی برای ورود به کشور مجوز نداشتند ولی توسط هیئت موتورسواری آنها را شماره‌گذاری کردیم که در حال حاضر شاهد هستیم به مناسبت‌های مختلف در سطح استان ظاهر می‌شوند.
مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: مسابقات موتورسواری ریس در نخستین دوره با حضور 60 موتورسوار برگزار شد اما با وجود نتایج خوب و صرف هزینه بسیار مسئولان از این مسابقات حمایت نکردند.
وی ادامه داد: با مشارکت هیئت اسب سواری و کمک‌های مدیر کل اداره ورزش و جوانان در روستای اردوشاهی زمینی برای احداث پیست موتورسواری خریداری کردیم و با هماهنگی شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان پیست احداث و به بهره‌برداری رسیده است.
مهدی‌زاده تصریح کرد: دومین پیست موتورسواری استان، پیست امیران است که به طور خصوصی احداث شده است.
نایب رئیس هیئت موتورسواری آذربایجان غربی گفت: تیرماه امسال در سطح استان نخستین مسابقات موتور کراس‌تایم‌تریل در رد‌ه‌های 80 سی‌سی، 125 سی‌سی، 250سی‌سی، 450سی‌سی و با حضور 14 موتور‌‌سوار‌ برگزار شد  و دو نفر برای مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شدند.
وی تصریح کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات در رده 250 سی‌سی مهرداد گوی‌تپه و بهزاد باقرزاده بودند که به ترتیب نفرات اول و دوم این مسابقات شدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول