اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

حمایت‏ها از ورزش فیروزکوه افزایش یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: لازم است تا در برهه کنونی، حمایت‏های استانی از ورزش شهرستان فیروزکوه افزایش یابد.

حمایت‏ها از ورزش فیروزکوه افزایش یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری عصر امروز در همایش ورزش و جوانان که در سالن باستانی پوریای ولی شهرستان فیروزکوه برگزار شد، با اشاره به پشت سر گذاشتن هفته ورزش و جوانان اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی برای تکریم و تجلیل از دست‏اندرکاران، پیشکسوتان و متولیان امر ورزش بود.
افشارنادری در خصوص اهمیت ورزش گفت: امروز ورزش بخش عظیمی از آحاد جامعه را به نوعی درگیر خود کرده است و در واقع همه افراد به شکل مستقیم و غیرمستقیم با آن در ارتباط هستند.
وی افزود: حضور بخش عظیمی از افراد جامعه در هیئت‏ها، میادین و سالن‏های ورزشی بر اهمیت و جایگاه ورزش تاکید دارد.
فرماندار شهرستان فیروزکوه سلامت جسمانی، نشاط روحی و معنوی، ایجاد سرگرمی و تفریح را از جمله آثار مهم و قابل توجه ورزش عنوان کرد.
افشارنادری تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان فیروزکوه از جوانان فراوان و علاقه‏مند به ورزش برخوردار است، در این راستا حمایت‏های روحی و مادی مسئولان استانی در ارتقای جایگاه و رونق و پیشبرد اهداف ورزشی شهرستان بسیار مثمر ثمر خواهد بود.
وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‏هایی که مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه باید به آن اهتمام ورزند، برگزاری نشست با هیئت‏های ورزشی به منظور احصای نقاط ضعف و قوت و تبیین برنامه‏های آینده بخش ورزش است.
افشارنادری همچنین از زحمات بی‏شائبه مسئولان شهرستان فیروزکوه در راستای بسط و گسترش ورزش فیروزکوه و همچنین هیئت‏های پرتلاش ورزشی، جوانان ورزشکار، ورزش‏دوستان و پیشکسوتان عرصه ورزش منطقه تقدیر کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول