اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گتوند در مجلس خواستار شد:

حمایت بیشتر از هیئت‌های ورزشی بانوان در گتوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت‌های ورزشی بانوان باید در سطح این شهرستان فعالیت‌ بیشتری داشته باشند.

حمایت بیشتر از هیئت‌های ورزشی بانوان در گتوند
به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی ظهر امروز در جلسه شورای ورزش این شهرستان اظهار داشت: تعداد و فعالیت هیئت‌های ورزشی گتوند باید بیش از اینها باشد.
وی افزود: تعداد هیئت‌های ورزشی گتوند نسبت به جمعیت آن کم است و لازم است تا هیئت‌های ورزشی بیشتری با حمایت بیشتر مسئولان در گتوند فعالیت داشته باشند ضمن اینکه هیئت‌های ورزشی بانوان نیز باید ساماندهی و مورد حمایت بیشتر قرار گیرند.
سادات ابراهیمی خاطرنشان کرد: به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز با جدیت پیگیر امور مربوط به ورزش هستیم و در جلسه مجمع نمایندگان استان خوزستان با وزیر ورزش و جوانان توافقات خوبی صورت گرفت و نتایج مثبتی به همراه داشت.
وی همچنین به گزینش افراد به عنوان مسئول هیئت‌ها اشاره کرد و افزود: انتخاب افراد به عنوان مسئولان هیئت‌ها بسیار مهم است و باید افرادی انتخاب شوند که مرتبط با آن رشته ورزشی باشند یا لااقل قبلا در این رشته ورزشی سابقه‌ای داشته‌اند چراکه این مسئله در حل مشکلات هیئت‌ها بسیار موثر است.
این نماینده مجلس همچنین به کارهای صورت گرفته در سطح شهرستان اشاره و تصریح کرد: در بخش ورزش در گتوند فعالیت‌های بسیار خوبی صورت گرفته است که به عنوان مثال استخر سرپوشیده شنای گتوند که هم‌اکنون با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در حال ساخت است و حدود 1.5 میلیارد تومان به آن اعتبار اختصاص داده شده است ضمن اینکه ورزش روستاها نیز نیازمند توجه ویژه و جدی است و نباید به آن سطحی نگریسته شود.
وی همچنین افزود: خوشبختانه سالن ورزشی شهر جنت مکان افتتاح و مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی جاده دسترسی آن مناسب نیست و شهرداری این شهر باید هرچه سریع‌تر این مشکل ورزشکاران را حل کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول