اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ماهان:

برای حمایت از رشته‌‌های ورزشی دنبال چشم و هم‌چشمی نیستیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه ماهان گفت: مدیران و مالکان باشگاه ماهان در سیاست‌گذاری‌های خود برای حمایت از رشته‌های ورزشی، دچار جوزدگی، چشم و هم‌چشمی و تبلیغات‌زدگی نیستند.

برای حمایت از رشته‌‌های ورزشی دنبال چشم و هم‌چشمی نیستیم

محمدرضا ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: باشگاه فولاد ماهان به عنوان بزرگ‌ترین باشگاه ورزشی که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود، رشته‌های متنوعی را تحت حمایت خود دارد و رویکرد مدیران و مالکان این باشگاه رویکردی فرهنگی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه در هفته‌های آینده تکلیف تیم‌های تحت حمایت این باشگاه مشخص می‌شود، افزود: در سیاست‌گذاری کلی برای سال 91، ارتقای سطح زیرساخت‌های ورزشی به منظور کمک به افزایش ارتقای سرانه فضای فیزیکی در اولویت قرار دارد، زیرا تاکنون باشگاه ماهان در این بخش اقدام اساسی انجام نداده است.

مدیرعامل باشگاه ماهان با اشاره به رویکرد این باشگاه در بحث ورزش قهرمانی بیان داشت: در بحث ورزش قهرمانی رشته‌هایی مدنظر باشگاه قرار دارند که در سند راهبردی ورزش استان رتبه بالایی را از حیث نیروی انسانی داشته باشند، هم‌چنین وجود فدراسیون‌ها و هیئت‌های استانی سازمان یافته، لیگ منظم و با کیفیت در تصمیم‌گیری برای انتخاب رشته‌های ورزشی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: وضعیت یک رشته در حوزه بین‌المللی نیز اولویت مهمی برای تحت پوشش قرار دادن رشته‌های ورزشی است، زیرا تمایل داریم رشته‌هایی که مورد حمایت قرار می‌گیرند، در سطح بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند و بتوانیم به ارتقای این رشته‌ها کمک کنیم.

ساکت با اشاره به اینکه در بحث فوتسال ترجیح‌ می‌دهیم وارد جزئیات نشویم، تأکید کرد: به دلیل شرایط خاصی که فوتسال کشور در حال حاضر با آن مواجه شده برای اینکه شائبه تأثیرگذاری به وجود نیاید، در حال حاضر وارد جزییات نمی‌شویم.

وی با درخواست از رسانه‌ها برای توجه بیش‌تر به رشته فوتسال اظهار داشت: در حال حاضر کارهای بزرگی در حوزه ورزش بانوان انجام شده و می‌طلبد در بحث رسانه‌ای حمایت بیشتری از ورزش بانوان صورت بگیرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول