اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر مطرح کرد:

حمایت از بانوان ورزشکار با رعایت شئونات اسلامی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با رعایت حفظ شئونات اسلامی ورزش بانوان مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان قرار می‌گیرد.

حمایت از بانوان ورزشکار با رعایت شئونات اسلامی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا جمشیدی صبح امروز در نشست با کارشناس ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان کشور اظهار داشت: در بحث ورزش بانوان به‌صورت ویژه پیگیر حل مسائل و مشکلات آنها هستیم.
رضا جمشیدی افزود: در سال گذشته تیم فوتبال دلوار کشتی جنوب نماینده استان در لیگ برتر بانوان همچنین تیم بسکتبال بانوان بوشهر عمده اعتبارات هزینه این تیم‌ها از سوی اداره کل ورزش و جوانان پرداخت شد که در سالجاری نیز سایر رشته‌های ورزشی مورد حمایت قرار می‌گیرند. ما به دنبال تقویت جایگاه ورزش بانوان استان درکشور هستیم
 مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: در این امر فضاهای خوب ورزشی در اختیار بانوان در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها قرار گرفته شده است
جمشیدی یاد آورشد: با رعایت حفظ شئونات اسلامی ورزش بانوان مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان قرار می‌گیرد.
وی در پایان از بند ب قانون بودجه بعنوان یاری رسان امر ورزش یاد کرد.
در ادامه این نشست کارشناس ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان کشور اظهار داشت: فعالیت‌های ورزشی بانوان و عملکرد آنها به‌صورت سه ماه یکبار از سوی این نهاد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
ریخته گران افزود: استان‌های بوشهر یکی از استان‌های فعال در حیطه ورزش بانوان است..
وی اضافه کرد: با توجه به عملکرد مثبتی که  در چندین سال گذشته این استان  دارد علاقمند به پیگیری حل مشکلات‌های هیئت‌های ورزشی استان بوشهر شدم.
ریخته گران در پایان ضمن خرسندی از این دیدار بیان داشت: من خیلی خوشحالم که از نزدیک با مدیرکلی دلسوز به ورزش به ویژه ورزش بانوان آشنا شدم که امیدوارم این عملکردها در راستای تداوم  و درجهت پیشرفت ورزش بانوان همچنان برقرار باشد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول