اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت قایقرانی آذربایجان غربی خواستار شد:

حمایت مسئولان آذربایجان غربی از ورزش قایقرانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی آذربایجان غربی گفت: مسئولان آذربایجان غربی برای ارتقای سطح ورزش قایقرانی از فعالان این ورزش حمایت کنند.

حمایت مسئولان آذربایجان غربی از ورزش قایقرانی
عباس شادمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امکانات رشته‌های قایقرانی در آذربایجان غربی محدود است، بیشتر افرادی که در این رشته به فعالیت می‌پردازند از روی علاقه در این رشته مانده‌اند.
وی افزود: در رشته‌هایی مثل دراگون بت و کانوکایاک سال‌ها برای تربیت ورزشکاران سرمایه‌گذاری کردیم و زحمت کشیدیم ولی در مقاطعی کار را رها کردند، سرمایه‌ها و زحمت‌های ما به هدر رفت.
این مسئول در ادامه افزود: امسال موفق به کسب سهمیه‌های المپیک و پارالمپیک در رشته قایقرانی شدیم و در مسابقات گوانجو 31 نفر از ورزشکاران تیم ملی از استان آذربایجان غربی حضور داشتند.
شادمان تصریح کرد: از سال 86 موفقیت‌های زیادی در سطح استان کسب کرده‌ایم که کسب سهمیه‌های المپیک در پکن و قهرمان جهان و نایب قهرمان جهان در رشته‌های دراگون بت داشتیم.
وی افزود: در هر 4 رشته فعال قایقرانی در تیم ملی نفراتی از آذربایجان غربی تربیت کرده‌ایم.
رئیس هیئت قایقرانی آذربایجان غربی در ارتباط با مشکلات این هیئت، اظهار داشت: تعداد سدهای قایقرانی که در اختیار هیئت قایقرانی استان قرار دارد کم است ولی اگر سدها و امکانات بیشتری در اختیارمان قرار دهند در رشته‌هایی مانند روئینگ و سیلینگ قطب قایقرانی کشور هستیم و نیز در سایر رشته‌ها فعال هستیم.
این مسئول افزود: مسئولان باید از رشته‌های مدال آوری مانند قایقرانی حمایت بیشتری کنند تا شاهد ارتقای ورزش قایقرانی در استان باشیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول