اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت ورزشی نابینایان آذربایجان غربی خواستار شد

حمایت نیکوکاران از ورزشکاران روشندل

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت ورزشی نابینایان آذربایجان غربی گفت: نیکوکاران ورزشکاران روشندل را مورد حمایت قرار دهند.

حمایت نیکوکاران از ورزشکاران روشندل

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه فرناز پیدایی امروز در جمع خبرنگاران در ارومیه اظهار داشت: چنانچه افراد نیکوکار و خیر اعضای این هیئت ورزشی را بیشتر پشتیبانی کنند بسیاری از مشکلات بودجه‌ای رفع شده و امکانات بیشتر و بهتری می‌توان برای نابینایان ورزشکار فراهم کرد.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تدوین شده برای سال آینده جذب منابع مالی از حامیان ورزش‌دوست است لذا برای اینکه مشارکت آنها در فعالیت‌های ورزشی بیش از بیش افزایش پیدا کند ابتدا باید دستاوردها و فعالیت‌های هیئت به آنها منتقل شود لذا امیدواریم این برنامه در سال آینده جنبه عملی پیدا کند.

این مسئول یکی دیگر از برنامه‌های اولویت‌دار این هیئت برای سال پیش‌رو جلب همکاری رسانه‌های جمعی عنوان کرد و گفت: چنانچه رابطه صمیمانه و نزدیک با رسانه‌های جمعی ایجاد شود مشکلات این هیئت زودتر به اطلاع حامیان رسانده شده و از طرف دیگر افراد کم‌نابینا و نابینا به فعالیت‌های ورزشی هیئت جذب می‌شوند.

وی بر اهمیت توجه به ورزش بانوان تأکید کرد و گفت: درصدد هستیم با فراهم کردن بسترهای مورد نیاز نسبت به جذب بانوان بیشتری به رشته‌های ورزشی مبادرت کنیم تا افراد علاقه‌مند در رشته‌های موجود یعنی گلبال و شنا فعالیت کنند و به دنبال آن از زندگی مفرح و دلنشین برخوردار شوند.

این مسئول با بیان اینکه برای ارتقای علمی مربیان و داوران تلاش می‌شود خاطر نشان کرد: امسال برگزاری دوره آموزشی مربیگری و داوری در رشته گلبال یکی از مقاصد هیئت بود ولی به دلیل وجود داشتن مشکلات مالی متأسفانه این امر محقق نشد که امیدواریم سال آینده این برنامه اجرایی شود.

پیدایی به ابداع رشته جدید برایتونیک برای نابینایان هم اشاره کرد و گفت: نباید نابینایان استان ما از قافله ورزشکاران این رشته عقب بمانند پس برای برپایی دوره مربیگری این رشته ورزشی هم تلاش می‌کنیم ولی تاکنون به دلیل وجود مشکلات مالی محقق نشده است.

نائب رئیس هیئت ورزشی نابینایان آذربایجان غربی از مدیر کل تربیت‌بدنی آذربایجان غربی به دلیل حمایت‌های خاص از این هیئت قدردانی کرد و اظهار داشت: پیگیری مسائل و برنامه‌های هیئت توسط وی برای ورزشکاران نابینا دلگرم‌کننده و تحمل مشکلات و کمبودها را این مسئله بسیار آسان کرده است.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول