اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم اعلام کرد:

حمایت کامل از ورزش ناشنوایان قم‌

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم از حمایت کامل این اداره کل از ورزش‌های ناشنوایان برای رشد و توسعه بیشتر و جذب این قشر جامعه به ورزش خبر داد.

حمایت کامل از ورزش ناشنوایان قم‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس جها‌ن‌بینی‌ شنبه شب در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم که با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور، معاون توسعه امور ورزش و مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع عمومی انتخابات هیئت ورزش‌های ناشنوایان قم در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: خدمات‌رسانی مطلوب به معلولان خدمت بزرگی است که قطعا تلاش در راستای تحقق آن ماندگار خواهد بود.
وی ادامه داد: بنیانگذار انقلاب فرمودند که خدمت به معلولان خدمت به نبی مکرم اسلام است، که این فرمایش ارزنده از رهبر کبیر انقلاب نشان می‌دهد که معلولان در جامعه جایگاه ویژه ای دارند و هر تلاشی در راستای خدمات‌رسانی به این عزیزان شایسته تقدیر است.
مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: امروز بخش ناشنوایان فراتر از موضوع معلولان است، زیرا این عزیزان به نسبت دیگر معلولیت‌ها از سلامتی بسیار بیشتری برخوردارند و شاهد بوده‌ام که در ورزش نیز پویا و شاداب فعالیت می‌کنند.
وی افزود: برای خدمت به عزیزان ناشنوای جامعه ‌به ویژه آنهایی که به ورزش روی می‌آورند، باید پا را فراتر گذاشته و بیشتر و بهتر از قبل کار کنیم و از ظرفیت‌های مختلف موجود در جامعه برای توسعه ورزش ناشنوایان بیشتر بهره بگیریم.
جهان‌بینی گفت: رشد و پیشرفت خوبی را در ورزش ناشنوایان استان قم در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم و به نظر من هیئت قبل تلاش زیادی برای تحقق اهداف و برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان در زمینه خدمت به ناشنوایان عزیز انجام داد.
وی تصریح کرد: هیئت جدید باید با کار بیشتر نسبت به جذب عزیزان ناشنوا به سمت و سوی ورزش و همچنین افزایش آمار بیمه‌شدگان ورزشی اقدام کند زیرا در قم استعدادهای بسیار خوبی در ورزش‌های ناشنوایان داریم که باید کشف شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: همکاری هیئت ورزش‌های ناشنوایان با اداره کل بهزیستی و همچنین آموزش و پرورش می‌تواند موجب تعامل نزدیک و امکان بهره‌برداری از امکانات طرفین برای رشد و تعالی ورزش شود.
وی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان حمایت خود را از برنامه‌های تاثیرگذار هیئت در توسعه ورزش‌های ناشنوایان اعلام می‌کند، ضمن اینکه هدف ما از خدمت به ورزش ناشنوایان این است که کاری ماندگار و ارزشمند صورت بگیرد.
جهان‌بینی با تاکید بر سازماندهی نیروها و تعامل با سایر هیئت‌های ورزشی توسط هیئت ورزش‌های ناشنوایان، گفت: ورزش ناشنوایان با سرمایه‌گذاری مناسب که هیئت جدید می‌تواند زمینه آن را فراهم کند، رشد و پیشرفت خواهد داشت ضمن اینکه کمبودهایی در بخش‌های مربیگری و داوری و همچنین نیروی انسانی متخصص احساس می‌شود که هیئت جدید باید آنها را در اولویت کاری خود قرار دهد.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول