اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان خبر داد

برگزاری همایش طلایه‌داران فردا در گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان از برگزاری همایش طلایه‌داران فردا با حضور دو هزار دانش‌آموز در نیمه دوم تیر جاری در این استان خبر داد.

برگزاری همایش طلایه‌داران فردا در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل جانعلی‌پور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای مربیان در هر ماه اظهار کرد: دانش‌آموزان گیلانی در هیئت‌های مذهبی انصارالمهدی (عج) ساماندهی شدند.

وی به فعالیت 32 هیئت دانش‌آموزی در گیلان اشاره کرد و افزود: هیئت‌ها در تابستان حداقل شش برنامه دارند و در مجموع هیئت‌های انصارالمهدی (عج) 200 برنامه برگزار می‌کنند.

جانعلی‌پور برگزاری مراسم اعتکاف و ویژه برنامه‌های ماه رمضان همراه با 32 افطاری برای دختران و پسران به صورت جداگانه را از جمله برنامه‌های هیئت‌های مذکور برشمرد و تصریح کرد: شب میلاد امام حسن (ع) مراسم سفره آسمانی دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان از برگزاری همایش طلایه‌داران فردا با حضور دو هزار دانش‌آموز در نیمه دوم تیر جاری در این استان خبر داد و بیان کرد: در همایش مذکور نقش دانش‌آموزان در مدرسه با آنها تمرین می‌شود.

وی هدف از فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی را نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در جامعه توصیف کرد و گفت: شرکت در نماز جمعه، همایش تشکل خانواده، راهپیمایی روز قدس، بحث بیداری اسلامی و نشست‌های سیاسی از جمله برنامه‌هایی است که دانش‌آموزان با محوریت انجمن‌های اسلامی انجام می‌دهند.

جانعلی‌پور با اشاره به برگزاری برنامه همکلاسی آسمانی در 26 مرداد سال جاری، خاطرنشان کرد: برنامه مذکور در حوزه ایثار و شهادت در بحث سروقامتان آزاد و دیدار با آزادگان دوران دفاع مقدس و غبارروبی مزار شهدا برگزار می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان بر اجرای برنامه‌های اردویی زیارتی، جهادی، تشکیلاتی و ورزشی تاکید کرد و یادآور شد: نمایندگی موسسه علمی آینده‌سازان در گیلان راه‌اندازی شده است.

وی به اجرای طرح تابستانی یک لیوان آب خنک اشاره کرد و گفت: طرح مذکور برای بررسی مشکلات درسی دانش‌آموزان عضو و غیر عضو در مدت 42 روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول