اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها:

180 مبلغ در طرح ضیافت دانشجویی فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها گفت: 180 مبلغ در طرح ضیافت دانشجویی فعالیت دارند و اساتید را در دستیابی به اهداف پژوهشی این طرح یاری می‌کنند.

180 مبلغ در طرح ضیافت دانشجویی فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام علیرضا مستشاری ظهر امروز در گردهمایی اساتید طرح ضیافت اندیشه دانشجویی اظهار داشت: هزار و 312 استاد معارف اسلامی در طرح ضیافت دانشجویی با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها همکاری دارند.

وی ادامه داد: از این تعداد حدود 180 نفر مبلغ هستند که در طول طرح در میان دانشجویان حضور یافته و برای تحقق اهداف تربیتی طرح ضیافت دانشجویی تلاش می‌کنند.

معاون دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها ابراز داشت: عده‌ای از اساتید برای شرکت در این طرح از قم اعزام می‌شوند و برخی استان‌ها نیز از اساتید بومی خود برای تدریس استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح ضیافت دانشجویی در مدت دو هفته برگزار می‌شود ادامه داد: این طرح در برخی دانشگاه‌ها در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و در برخی دانشگاه‌ها نیز یک هفته زودتر و یا پس از اتمام ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

مستشاری خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های شهرستان‌ها اندک است و به همین دلیل اساتید بدون خانواده برای شرکت در این طرح اعزام می‌شوند.

معاون دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه احکام اساتید برای شرکت در این طرح 20 شعبان توزیع می‌شود افزود: اساتید علاوه بر تدریس باید به صورت شبانه‌روزی در کنار دانشجویان حضور پیدا کرده و با تقویت رابطه با آنان، اهداف تربیتی این طرح را تحقق بخشند.

وی با اشاره به استقبال دانشجویان از این طرح اضافه کرد: اساتید با شرکت فعال در این طرح‌ها می‌توانند بار بسیاری از کارهای عقب افتاده تربیتی در کشور را به دوش بگیرند که این موضوع مسئولیت سنگین و توفیق بزرگی برای آنان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول