اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد مازندران:

اجرای ضیافت اندیشه اساتید در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران اجرای طرح ضیافت اندیشه را فرصت طلایی برای دانشجویان خواند و از برگزاری ضیافت اندیشه اساتید مازندران خبر داد.

اجرای ضیافت اندیشه اساتید در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام سید حسین ابراهیمیان ظهر امروز در نشست مشترک روسای واحد و مسئولان دفاتر فرهنگ اسلامی منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی از پیامبر گرامی اسلام به عنوان اسوه و الگوی حسنه یاد کرد.

وی گفت: قرآن کریم برای پیامبر اسلام 10 امتیاز ویژه در نظر گرفته که به دیگر پیامبران چنین امتیازی نداده است. تنها پیامبر اسلام بود که پیامبر رحمت بود. تنها پیامبر اسلام برای همه عصرها و نسل‌ها پیامبر مطاع بود و فقط پیامبر گرامی اسلام به معراج رفت و تنها به پیامبر اسلام کوثر عنایت شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران افزود: فقط پیامبر اسلام متصف به خلق عظیم شد و فقط کتاب پیامبر گرامی اسلام از هرگونه تغییر و کم و زیاد شدن مصون ماند و اهل بیت و خاندان پیامبر اسلام از مقام عصمت و علم لدنی برخوردار بودند، تنها به پیامبر اسلام شرح صدر ویژه عنایت شد تا در مقابل آزار و اذیت‌ها مصون بماند و فقط به پیامبر اسلام اجازه شفاعت داده شد تا خود راضی شود

ابراهیمیان در ادامه به اجرای طرح بزرگ ضیافت اندیشه اشاره کرد و بیان داشت: نهاد رهبری از 13 ماه مبارک رمضان تا 25 ماه مبارک رمضان طرح ضیافت اندیشه را برای دانشجویان پسر در بابل و برای دانشجویان دختر در بابلسر اجرا می‌کند و تاکنون بیش از یک هزار و 800 دانشجوی دانشگاه‌های دولتی و آزاد برای شرکت در این طرح ثبت‌نام کردند و ثبت‌نام همچنان ادامه دارد.

این مسئول گفت: حضور دانشجویان بیشتر در این طرح برای واحدهای دانشگاهی یک امتیاز محسوب می‌شود و دانشجویان نیز چهار واحد درسی را می‌گذرانند.

وی طرح ضیافت اندیشه را فرصت طلایی برای دانشجویان خواند و از برگزاری ضیافت اندیشه اساتید خبر داد و یادآور شد: طرح ضیافت اندیشه اساتید نیز از اول ماه رمضان تا دهم ماه رمضان همراه با خانواده در مشهد مقدس برگزار می‌شود که برای اساتید گواهینامه معتبر صادر و از امتیاز فرهنگی نیز بهره‌مند می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران از برگزاری اردوی دو روزه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای 12 و 13 تیرماه سال جاری و در آستانه نیمه شعبان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی سوادکوه خبر داد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول