اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد

برپایی نمایشگاه‌های ضیافت نیمه دوم تیرماه در هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از برپایی نمایشگاه‌های طرح ضیافت از نیمه دوم تیرماه به مناسبت ناه رمضان خبر داد.

برپایی نمایشگاه‌های ضیافت نیمه دوم تیرماه در هرمزگان

عبدالمجید عبدلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، با اشاره به برپایی نمایشگاه طرح ضیافت، اظهار داشت: با توجه به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان، نمایشگاه طرح ضیافت در  نیمه دوم تیرماه دایر برگزار می‌شود.

به گفته وی، در این نمایشگاه اقلام مواد غذایی و ضروری سبد خانوار که از اهمیت بیشتری برخوردار است با کیفیت و قیمت مناسب به شهروندان عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: کالاهای اساسی خانوار که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد عبارت است از مواد پروتئینی،خوار و بار، گوشت، مرغ و میوه و تره‌بار که با نرخ مصوب به شهروندان ارائه خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت‌های سازمان مذکور در "شناسایی متخلفان اقتصادی"، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی با شماره 124 تماس گرفته و مراتب را اطلاع رسانی کنند که با اخلال گران و متخلفان عرصه اقتصادی به طور قاطع و به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس  سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای این سازمان در حوزه صنعت و معدن اظهار داشت: در این بخش مهم که بدون شک پشتوانه توسعه استان و زیربنای اشتغال، عمران و آبادانی در تمامی شاخص‌هاست سال گذشته 311 فقره جواز تاسیس صادر شده است که رقم سرمایه‌گذاری آن 39.294 میلیارد ریال با اشتغالزایی هشت هزار و 157 نفر بوده است.

عبدلی‌زاده تعداد پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده را 76 فقره با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری

259.2 میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از 10 هزار نفر عنوان کرد و افزود: طی سال گذشته در بخش پروانه اکتشاف 16 فقره و 33 فقره نیز گواهینامه کشف با تناژ ذخیره 123 میلیون تن صادر شده است.

رئیس  سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تعداد پروانه‌های بهره‌برداری معدنی را 20 فقره با سرمایه‌گذاری 54 میلیارد ریال و اشتغال 178 نفر اعلام کرد و بیان داشت: در بخش مهم صادرات

نیز 1.406 هزارتن به ارزش 403 میلیون دلار را شاهد بودیم که نشان از جهش قابل توجه‌ای در شاخص‌های توسعه در این بخش مهم است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول