اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم

دستگاه آزمایشگاهی اتوآنالایزور در ریگان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم یک دستگاه آزمایشگاهی به نام اتوآنالایزور در مرکز بهداشتی درمانی ریگان افتتاح شد.

دستگاه آزمایشگاهی اتوآنالایزور در ریگان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، ظهر امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم یک دستگاه آزمایشگاهی به نام اتوآنالایزور در مرکز بهداشتی درمانی ریگان افتتاح شد.

منصور جلالی رئیس مرکز و شبکه بهداشت شهرستان ریگان اظهار داشت: این دستگاه قابلیت انجام 100 آزمایش را با سرعت بالا دارد.خطای این دستگاه کم و آزمایش‌هایی شامل بیوشیمی خون،  آزمایشهای کبدی و ... انجام می‌دهد.

جلالی اعتبار این دستگاه را 24 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با راه‌اندازی این دستگاه از سه تا چهار نیروی انسانی کاهش می‌یابد.با راه‌اندازی این دستگاه همچنین ‌از مسافت 100 کیلومتری برای انجام آزمایش‌هایی که افراد به بم مراجعه می‌کردند،کاسته می‌شود.

‌جلالی اعتبار این دستگاه را از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی بم عنوان کرد.

فرماندار ریگان نیز در این بازدید از رضایتمندی خدمات بهداشتی در این شهرستان خبر داد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته پزشکان شهرستان از دو نفر به 10 نفر افزایش یافتند.

محمد برزنگ ابراز داشت: با ساخت 35 خانه بهداشتی در این شهرستان خدمات مطلوبی در زمینه بهداشتی در این شهرستان به مردم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول