اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت گاز گچساران:

روستاهای مجتمع روستایی دیل گازدار می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت گاز گچساران با اشاره به اتمام طرح مطالعاتی گازرسانی به روستاهای مجتمع دیل گفت: روستاهای این مجتمع روستایی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

روستاهای مجتمع روستایی دیل گازدار می‌شوند

ناصر دلفریان ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: عملیات گازرسانی به روستاها روز به روز گسترش یافته و نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از فاکتورهای مهم برای محرومیت‌زدایی گازرسانی به مناطق مختلف روستایی است، عنوان داشت: در سفرهای رئیس جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد و گچساران مصوبات خوبی به مرحله اجرا درآمد.

بهره‌مندی یک‌هزار خانوار مجتمع روستایی دیل از نعمت گاز

رئیس شرکت گاز گچساران خاطرنشان کرد: در این میان گازرسانی به روستاها از جمله مصوباتی بود که در سفرهای استانی به کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه قرار گرفت.

دلفریان با تشکر از تلاش‌های مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در جذب و اختصاص اعتبار برای اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای این استان، رشد، توسعه و انتقال خطوط گاز به مناطق روستایی و کوهستانی را از نتایج توجه ویژه مسئولان و دولتمردان به مناطق محروم عنوان کرد.

وی با اشاره به روند اجرایی گازرسانی به روستاهای گچساران یادآور شد: طرح مطالعاتی گازرسانی به روستاهای مجتمع دیل به پایان رسیده است.

دلفریان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه به زودی کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: روستاهای آرو، دیل، شامبراکان، ناز‌مکان، سر‌تیره، اسپر، پوراژ و گبرستان از روستاهای مجتمع روستایی دیل بوده که دارای شرایط گازرسانی است.

رئیس شرکت گاز گچساران ابراز داشت: با گازرسانی به مجتمع روستایی دیل افزون بر یک‌هزار خانوار با جمعیتی بیش از 4 هزار نفر در این روستاها از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

دلفریان با اشاره به اینکه برای خرید کالای مورد نیاز و اجرای این پروژه اعتباری افزون بر 25 میلیارد ریال و از محل اعتبارات شرکت ملی گاز اختصاص یافته است، ابراز داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات مطلوبی به مردم نقاط مختلف روستایی و شهری ارائه شده و این روند با شتاب بیشتری ادامه دارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول