اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی زنجان:

بیش از 50 باب منزل مددجویی در زنجان ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از ساخت 51 باب منزل مددجویی در قالب طرح هجرت در استان زنجان خبر داد.

بیش از 50 باب منزل مددجویی در زنجان ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ذبیح‌الله بابایی ظهر امروز در جلسه طرح هجرت استان زنجان با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در قالب طرح هجرت از عملکرد و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی در زمینه همکاری با این سازمان قدردانی کرد.

وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در قالب طرح هجرت با همکاری دستگاه‌های اجرایی اضافه کرد: بسیج دانش‌‌آموزی در این زمینه اقدام به برگزاری 158 کلاس کرده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان همچنین با اشاره به اعزام 300 تیم پزشکی توسط بسیج جامعه پزشکی اضافه کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر استان زنجان نیز اقدام به برگزاری 229 کلاس آموزشی و نمایشگاه کرده است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری 102 کارگاه آموزشی توسط فنی‌و‌حرفه‌ای استان زنجان افزود: سازمان جهاد کشاورزی نیز اقدام به برگزاری 13 هزار و 48 نفر روز دوره آموزشی کرده است.

بابایی همچنین با اشاره به انجام 41 پروژه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء در فاز نخست اضافه کرد: برای مددجویان کمیته امداد نیز 51 باب منزل مددجویی ساخته شده که عملیات اجرایی سه باب از این منزل مسکونی باقی مانده است.

وی همچنین با اشاره به انجام اقدامات لازم در زمینه مرمت بقعه‌های متبرکه استان زنجان در قالب طرح هجرت اضافه کرد: در حال حاضر مرمت و بازسازی 100 بقعه متبرکه در حال انجام است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان همچنین با اشاره به ساخت 21 باب خانه بهداشت با همکاری علوم پزشکی استان زنجان اضافه کرد: در بحث راه و شهرسازی نیز اقدامات لازم در زمینه ساخت 2.5 کیلومتر راه صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات سپاه در زمینه همکاری در بخش طرح هجرت افزود: در این بخش سپاه استان اقدام به ساخت دو باب حسینیه و مهمانسرا کرده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول