اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان کوثر:

فلسفه تشکیل بسیج سازندگی استفاده از نیروهای جوان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کوثر گفت: فلسفه و مبنای تشکیل بسیج سازندگی استفاده از ظرفیت نیروها و نسل جوان برای آبادانی و توسعه همه جانبه کشور است.

فلسفه تشکیل بسیج سازندگی استفاده از نیروهای جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی صبح امروز در مراسم آغاز اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی در شهرستان کوثر اظهار داشت: این اردوها زمینه‌های لازم را برای حضور جوانان و دانش‌آموزان در اجتماع فراهم آورده و سبب می‌شود آنان از سنین جوانی احساس مسئولیت را در خود بپرورانند.

وی با بیان اینکه اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی کار برای رضای خدا و عمران و آبادانی یک منطقه با همت و تلاش جوانان است، افزود: این طرح‌ها در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و استفاده بهینه از ایام فراغت تابستان انجام می‌شود و از طرفی این اردوها سبب طیب خاطر خانواده‌ها نیز شده و آنان نسبت به پر کردن زمان فراغت فرزندان‌شان اطمینان کامل دارند..

امام جمعه شهرستان کوثر با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی سپاه ناحیه کوثر گفت: بسیج سازندگی کوثر در این زمینه فعالیت‌های مناسبی برای جذب جوانان انجام داده است.

عبداللهی یکی از مواردی که باید به آن توجه شود را ایجاد هماهنگی و تعامل برای ورود بسیج سازندگی به سایر دستگاه‌ها و توسعه فعالیت‌های بسیج سازندگی ذکر کرد.

وی با اشاره به اقدامات موثر بسیج سازندگی در کشور به ویژه شهرستان کوثر ماهیت شکل‌گیری بسیج سازندگی را استفاده از ظرفیت نسل جوان در آبادانی و توسعه همه جانبه کشور دانست.

امام جمعه کوثر ابراز داشت: این امر مستلزم هماهنگی و تعامل در راستای ورود و توسعه فعالیت‌های بسیج سازندگی در سایر دستگاه‌ها‌ست.

عبداللهی با بیان اینکه این اردوها علاوه بر سازندگی بخش‌های دیگری را نیز شامل می‌شود، افزود: دانش‌آموزان، دانشجویان و حتی پزشکان با هدف خدمات‌رسانی به روستاهای محروم به مناطق اعزام می‌شوند که این طرح‌ها در قالب خدمات بهداشتی، درمانی، کشاورزی، علمی فرهنگی و عمرانی به ویژه در نوسازی مدارس و مساجد به روستاییان محروم ارائه می‌شود.

وی اردوهای طرح هجرت را یک کارگاه آموزشی برای ورود دانش‌آموزان به عرصه سازندگی و ایثار جهاد گونه عنوان کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان ما با ورود به این اردوها خود درا در مقابل آلام و دردهای اجتماعی مسئول و سهیم می‌دانند که این حرکتی ماندگار و ارزشمند است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول