اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) صورت می‎گیرد

اهدای 1500 سری جهیزیه به نیازمندان در سال 91

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) از اهدای 1500 سری جهیزیه توسط این سازمان به افراد نیازمند در سال جاری خبر داد.

اهدای 1500 سری جهیزیه به نیازمندان در سال 91

علیرضا تواضع در حاشیه مراسم اهدای 40 سری جهیزیه به افراد نیازمند در گفت‎‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در قالب طرح تجلی محبت، امسال هزار و 500 سری جهیزیه توسط پایگاه‎های بسیج خواهران جمع‌آوری و به افراد نیازمند اهدا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: امروز در یک مرحله از این طرح 40 سری جهیزیه که توسط حوزه 15 حضرت زینب(س) تهیه شده است با همکاری بسیج اتحادیه حمل و نقل درون شهری مشهد به صورت نمادین به نیازمندان اهدا می‌شود.

وی افزود: این اقلام توسط افراد محلات جمع‌آوری شده و طی تفاهم‌نامه‌ای که با بهزیستی و کمیته‌امداد داریم به نیازمندان اهدا می‎شود که میزان آن برای هر فرد متفاوت است و ارزش ریالی آن بین 800 هزار تا یک میلیون و 400 هزار تومان است.

وی ادامه داد: هر حوزه بسیج خواهران، خیّرانی در حوزه منطقه خود دارد که با کمک آنها این اقلام را جمع‌آوری می‎کند و به غیر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به خواهران بسیجی نیازمند حاضر در محل خود نیز کمک می‎کنند.

تواضع خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز هزار و 500 سری جهیزیه به نیازمندان اهدا شد و برای امسال هم همین میزان را پیش‌بینی کرده‎ایم اما با توجه به اقداماتی که تاکنون انجام شده امیدوارم بتوانیم تعداد بیشتری جهیزیه فراهم کنیم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول