اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بسطام:

سازندگی کشور جز با تعامل و همکاری میسر نیست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بسطام گفت: سازندگی کشور جز با تعامل و همکاری میسر نیست و همه باید به این امر توجه داشته باشند.

سازندگی کشور جز با تعامل و همکاری میسر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بسطام، حسین فیضی ظهر امروز در افتتاحیه طرح هجرت 3 ویژه مرمت و زیباسازی مراکز آموزشی بسطام اظهار کرد: اگر می‏‌خواهیم ایرانی آباد و با نشاط داشته باشیم، باید با هم همکاری و تعامل داشته باشیم چراکه سازندگی کشور جز با تعامل و همکاری میسر نیست.

رئیس اداره آموزش و پرورش بسطام گفت: اجرای طرح هجرت در زیباسازی و بهسازی مدارس توسط خود دانش‌آموزان دارای اهمیت  است.

وی افزود: با اجرای این طرح توسط خود دانش‏‌آموزان آنها در کنار فراگیری فنون رنگ‌آمیزی و مرمت مراکز آموزشی به تمرین نگهداری و حفظ بیت‏‌المال و محیط درسی خود توجه بیشتر می‏‌کنند.

فیضی با اشاره به همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی در اجرای این طرح افزود: این همکاری می‌تواند الگویی برای سایر سازمان‌ها برای ساخت ایران اسلامی باشد.

همچنین حمید خوش‏قدم، مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان شاهرود نیز با اشاره به استقبال خوب دانش‏‌آموزان برای شرکت در این طرح گفت: این شوق و اشتیاق نسل جوان برای آبادانی و استقلال کشور ستودنی است و باید از این ظرفیت به نحو احسن و اکمل استفاده کرد.

وی با بیان اینکه امسال در منطقه بسطام بیش از 10 مدرسه و مرکز آموزشی مرمت زیباسازی و بهسازی می‏‌شود، افزود: با توجه به وسعت منطقه بسطام و تعدد روستاها سعی شده است با برگزاری اردوهای ده و پانزده روزه جهادی از وجود دانش‌آموزان در این طرح استفاده شود.

این طرح با حضور 150 نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان بسطام در دبیرستان شهید دستغیب شهر مجن برگزار شد.

انتهای پیام/ض20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول