اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

بهشهر تبدیل به منطقه نفت و انرژی شده است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: شرق استان بیشتر به سمت صنایع پایین دستی کشش دارد و برخلاف بسیاری از نظرات این منطقه به ویژه در بهشهر تبدیل به منطقه نفت و انرژی شده است.

بهشهر تبدیل به منطقه نفت و انرژی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، ولی‌الله فرزانه که با هیئتی از شرکت ملی صنایع پتروشیمی بازدیدی از زیرساخت‌های بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد داشت با بیان اینکه بندر امیرآباد ظرفیت بزرگ بهشهر است، بیان داشت: این ظرفیت‌ها باید بیش از گذشته توسط امام جمعه در محافل عمومی و از سوی نماینده مجلس در صحن مجلس و وزارتخانه‌های مختلف به اطلاع سرمایه‌گذاران برسد تا فرصت‌های خوب اقتصادی را در منطقه شاهد باشیم.

وی افزود: شرق مازندران و به ویژه بهشهر به سمت صنایع پایین دستی و پتروشیمی کشش دارد.

فرزانه همچنین با اشاره به وجود تالاب بین‌المللی و شبه جزیره میانکاله در شهرستان بهشهر گفت: نگاه به صنایع تغییر یافته و اکنون با وجود تکنولوژی‌های جدید می‌توانیم هم میانکاله و هم صنعت پتروشیمی را در منطقه حفظ کنیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران با بیان اینکه در دولت نهم و دهم نگاه توسعه‌ای و صنعتی به استان‌های شمالی به ویژه مازندران شده است، خاطرنشان کرد: سازمان منابع طبیعی، محیط زیست، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان‌های توسعه‌ای نگاه ویژه‌ای به این استان دارند و در سند توسعه استان بر فعالیت توأمان بخش صنعت و کشاورزی تاکید شده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با همفکری یکدیگر بتوانیم به بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود مازندران و مدیریت منابع به صنعتی شدن آن کمک کنیم.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول