اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

صبای قم مقابل نفت تهران مغلوب شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در آستانه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی برابر نفت تهران تن به شکست داد.

صبای قم مقابل نفت تهران مغلوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که این روزها تمام تیم‌های لیگ برتری در اردوهای تدارکاتی به سر می‌برند و در قالب برنامه‌های مختلف آماده حضور موفق در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌شوند، صبای قم نیز با جدیت زیر نظر کادر فنی جدید خود تمرین و بازی تدارکاتی برگزار می‌کند تا مهیای حضور در سه جام شود.

صبای قم که این روزها زیر نظر یحیی گل‌محمدی و سایر همکارانش در کادر فنی، سخت و کاملا جدی برای دیدارهای فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آماده می‌شوند، در اردوی آماده‌سازی خود در اردبیل به مصاف نفت تهران رفتند و در نهایت با شکست دو بر یک میدان را ترک کردند.

در این دیدار شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم فوتبال صبای قم بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و با وجود انگیزه بسیار بالایی که از قرار گرفتن در مقابل تیم نفت تهران و همچنین به نمایش گذاشتن توانایی‌های خود داشتند، با واگذار کردن نتیجه میدان را ترک کردند.

این نتیجه در حالی در پایان دیدار صبای قم و نفت تهران رقم خورد که هر سه گل مسابقه در همان نیمه نخست بازی رقم خورد و این نیمه نفتی‌ها دو بار شاگردان یحیی گل‌محمدی را کاملا غافلگیر کردند و صبای قم تنها یک بار توسط مهدی بدرلو هافبک دفاعی خود به گل رسید تا نیمه نخست با برتری شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در نفت تهران به پایان برسد.

البته شکست غیر منتظره تیم صبای قم در مقابل نفت تهران در شرایطی حادث شد که کادر فنی تیم صبا در این دیدار از تمام بازیکنان قدیم و جدید خود در ترکیب تیم مقابل نفت سود برد تا محکی جدی بر وضعیت آمادگی آنها در آستانه لیگ دوازدهم داشته باشد.

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در این دیدار از وجود چند بازیکن جدید نیز برای تست وضعیت آمادگی آنها در ترکیب تیم خود در دیدار تدارکاتی مقابل تیم فوتبال نفت تهران استفاده کرد که در نهایت یحیی گل‌محمدی در خصوص آینده آنها برای حضور در ترکیب صبای قم نظر نهایی را خواهد داد.

تیم فوتبال صبای قم با انجام دیدار تدارکاتی مقابل تیم نفت تهران به اردوی یک هفته‌ای خود پایان داد و بعد از دو روز تعطیلی بار دیگر تمرینات خود را از روزهای آغازین هفته آینده در مجموعه ورزشی شهید قیانوری از سر می‌گیرد.

از سوی دیگر این در حالی است که صبایی‌ها قصد دارند مرحله بعدی اردوی آماده‌سازی خود برای حضور موفق در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را از روز هفتم تیرماه در کشور ترکیه برگزار کنند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول