اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر:

سهم خوزستان از نفت بسیار اندک است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: سهم خوزستان از نفت و گاز بسیار اندک است و نمایندگان مجلس باید برای ارتقای سهمیه خوزستان از این منبع مالی کشور تلاش کنند.

سهم خوزستان از نفت بسیار اندک است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور عصر امروز در جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر و نماینده شهرستان‌های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سهم خوزستان از درآمدهای نفتی کشور بسیار اندک است و نمایندگان در ارتقای سطح سهمیه خوزستان از این منبع درامدی دولت تلاش کنند.

وی افزود: استان خوزستان نیازمند ترحم در این بخش نیست بلکه در راستای طلب حق خود تلاش کند و در این باره باید نمایندگان مجلس تلاش بیشتری کنند.

وی با اشاره به گرانی‌های اخیر خاطر نشان کرد: گرانی در سطح شهر‌ها به مردم فشار‌های زیادی وارد کرده است و به این دلیل باید کوشید تا فشارها در این زمینه به مردم با تعدیل قیمت‌ها کاهش یابد.

سالم‌پور تأکید کرد: برخی از اقلام حیاتی مورد نیاز مردم در بازار بیش از 150 درصد افزایش قیمت داشته‌اند و به این دلیل باید فشار وارده به مردم کاهش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به پدیده گرد و غبار در خوزستان تاکید کرد: استان خوزستان در سال‌های گذشته محرومیتی مضاعف را تجربه می‌کند و پدیده گرد و غبار به نحوی محرومیت را در استان خوزستان تشدید کرده است.

وی افزود: بیش از 40 درصد روزهای سال در خوزستان به پدیده گرد و غبار اختصاص دارد و به این دلیل باید منتظر بروز علائم بیماری‌های بسیار سختی در مردم و موالید آینده بود.

سالم‌پور تاکید کرد: بیمارستان‌های شهرستان شوشتر از داشتن امکانات تخصصی و درمانی مناسب محروم هستند و باید برای تجهیز بیمارستان‌های شوشتر تلاش کرد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول