اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خبر داد

توزیع 44 هزار کارت خدمات بهداشتی بین افراد تحت پوشش بهداشت نفت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از توزیع 44 هزار کارت خدمات بهداشتی بین افراد تحت پوشش بهداشت نفت خبر داد.

توزیع 44 هزار کارت خدمات بهداشتی بین افراد تحت پوشش بهداشت نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه محمدجواد کیان در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب بهداشتی به کارکنان صنعت نفت از مسائل و رویکردهای مهمی است که همواره مورد توجه مسئولان این صنعت بوده است.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خاطر نشان کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر برنامه‌های ارزشمند و مدونی صورت گرفته و از تمام توان و پتانسیل در این راستا بهره‌ برده‌ایم.

کیان در رابطه با پتانسیل‌های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در استان بوشهر ابراز داشت: در حال حاضر سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با یک بیمارستان در شهرستان جم و یک دی کلینیک در عسلویه به ساکنان این مناطق خدمات بهداشتی و درمانی عمومی و تخصصی ارائه می‌کند.

وی در رابطه با نیروی انسانی و امکانات این مراکز افزود: این مراکز با بیش از 500 نفر پرسنل و نیروی انسانی مشغول به فعالیت و خدمات‌رسانی هستند.

این مسئول بیان داشت: در این منطقه مهم صنعتی، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تنها ارائه‌دهنده خدمات بهداشتی و درمانی است و وزارت بهداشت هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌دهد.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به ارائه خدمات طب صنعتی در مراکز درمانی پالایشگاه‌ها گفت: در پالایشگاه‌های گاز و مجتمع‌های پتروشیمی موجود در منطقه عسلویه و پارس جنوبی نیز مراکز طب صنعتی به همراه پزشک، دستیار پزشک و پرستار در زمینه درمانی خدمات‌رسانی می‌کنند.

کیان ادامه داد: در حال حاضر 44 هزار و 673 کارت در مناطق تحت پوشش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت توزیع شده است.

وی بیان داشت: تهران، اصفهان، آبادان، استان مرکزی، بوشهر و خارگ از مناطقی هستند که کارت افراد تحت پوشش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بین ایشان توزیع شده است.

کیان گفت: در عسلویه به عنوان یک شهر صنعتی هر زمان احتمال وقوع حادثه‌ای غیر مترقبه که نیاز به رسیدگی فوری داشته باشد وجود دارد، به همین دلیل مرکز ویژه حوادث (تروما سنتر) در این شهر در دست احداث است که انتظار می‌رود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول