اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 2 میلیارد و 530 میلیون ریالی

زمین چمن مصنوعی "شهدای نفت" آبادان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: با تخصیص اعتبار 2 میلیارد و 530 میلیون ریالی، زمین چمن مصنوعی "شهدای نفت" در این منطقه راه‌اندازی شد.

زمین چمن مصنوعی "شهدای نفت" آبادان راه‌اندازی شد

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با تعاملاتی که در یکی دو سال اخیر توسط شهرداری و نفتی‌ها در آبادان صورت گرفته، زمین این منطقه از سوی پالایشگاه به شهرداری اعطا شده است.

وی از جزییات پروژه زمین چمن مصنوعی جنب سینما نفت سخن گفت و افزود: علت نامگذاری این زمین چمن با نام "شهدای نفت" به پاس شهدای عظیم‌الشأن انقلاب و جنگ تحمیلی به‌ویژه شهدای پالایشگاه و نفت آبادان است.

شهردار آبادان اضافه کرد: این زمین، از بزرگترین زمین چمن‌های مصنوعی احداث شده در شهر است.

وی با بیان اینکه احداث زمین‌ چمن‌های مصنوعی منطقه با همکاری فرماندار و سازمان منطقه آزاد اروند از محل کمک‌های مناطق هم‌جوار تأمین اعتبار می‌شود، گفت: اما اعتبار این زمین چمن به‌صورت امانی و به میزان 2 میلیارد و 530 میلیون ریال، از شهرداری وارد درآمدهای این ارگان شده است.

شیرازی با بیان اینکه متخصصان مجموعه شهرداری آبادان به فن و ساخت زمین چمن مصنوعی دست یافته‌اند، افزود: این زمین حاصل دسترنج همکاران مجموعه شهرداری آبادان است.

وی همچنین عنوان کرد: در جنب این زمین چمن، یک سرویس بهداشتی و زمینی برای پیست اسکیت توسط شهرداری منطقه یک در حال ساخت و احداث است.

* حداث 4 زمین چمن مصنوعی در سال جاری

مدیر سامانه شهری آبادان بیان کرد: برای سرویس بهداشتی در حال احداث، حمام، توالت فرنگی ویژه جانبازان و نمازخانه برای مسافران و شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در این مکان، سال گذشته مسابقات لیگ محلات فوتبال شهرستان را تحت عنوان "جام 33" برگزار کرده‌ایم و درصدد هستیم با توافق متولیان ورزش شهرستان، تهذیبی و شاملی، تدارکات برگزاری "جام 34" را نیز فراهم ببینیم.

شیرازی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود برای سال 91، چهار زمین چمن مصنوعی دیگر را در محلات محروم آبادان احداث کنیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول