اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان خبر داد

برگزاری "جشنواره هشت قدم تا بهشت" در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: جشنواره هشت قدم تا بهشت در ایام تابستان برای کودکان و نوجوانان گلستان برگزار خواهد شد.

برگزاری "جشنواره هشت قدم تا بهشت" در گلستان

حسین سمیعی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: امسال در تابستان 15 پایگاه و مرکز فرهنگی هنری کانون، 36 فعالیت ویژه را در 320 عنوان کارگاه آموزشی فرهنگی هنری، ادبی و دینی برای دانش‎آموزان استان پیش‎بینی کرده است.

وی با اشاره به اینکه ترویج کتابخوانی یک رسالت مهم برای کانون‎های پرورش فکری کودکان و نوجوانان است تصریح کرد: ترویج کتاب با توجه به دستور مقام معظم رهبری و همچنین رسالت اصلی کانون در تمام برنامه‎ها مورد توجه قرار می‎گیرد و اقدامات شایسته‎ای در همین راستا در کانون پرورش فکری گلستان محقق شده است.

سمیعی افزود: علاوه بر فعالیت‎هایی که در طول سال برای این کانون تدوین می‎شود به دلیل فراغت بیشتر دانش‌آموزان و استقبال خانواده‎ها برنامه‎هایی نیز مخصوص ایام تابستان در نظر گرفته‎ایم.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با بیان اینکه برای تابستان امسال 30 اردوی استانی با مشارکت یک هزار کودک گلستانی با موضوع مهدویت پیش‎بینی شده است ابراز داشت: برگزاری کلاس‎های قرآنی ویژه شش ساله‎ها، جشنواره قرآنی روخوانی، حفظ و احکام ویژه کودکان و نوجوانان، بازنویسی قصه‎های قرآنی در قالب مسابقات ویژه ادبی، و انیمیشن معرفی پیامبرانی که نامشان در قرآن آمده است از جمله برنامه‎هایی است که در ایام تابستان محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف ما در فعالیت‎های کانون اشاعه فرهنگ دینی و نهادینه ساختن این فرهنگ در کودکان است خاطر نشان کرد: در همین راستا جشنواره هشت قدم تا بهشت که در آن به معرفی هشت نشانه که قبل از ظهور امام زمان (عج) ظاهر می‎شود برای کودکان در قالب‎های مختلف فرهنگی و هنری به ترسیم کشیده خواهد شد.

سمعیی برگزاری مسابقه یک حدیث، یک تصویر، جشنواره شعبانیه در ایام نیمه شعبان، تئاتر و نمایش عروسکی با موضوعات دینی و قرآنی، عصر شعر عاشورایی با موضوع حضرت زینب (س) نگین صبر و مقاومت و دانستنی‎های قرآن ویژه ایام ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‎های اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در ایام تابستان برشمرد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول