اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره کل ورزش و جوانان البرز

زوج‌های البرزی برای شرکت در جشنواره زوج‌های آسمانی فراخوان شدند

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز از فراخوان زوج‌های البرزی برای شرکت در جشنواره زوج‌های آسمانی خبر داد.

زوج‌های البرزی برای شرکت در جشنواره زوج‌های آسمانی فراخوان شدند

بهروز منتقمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: این جشنواره  به همت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و با همکاری سمن چرخ نیلوفری و همزمان با نیمه شعبان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری جشنواره را نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان ذکر و عنوان کرد: این مهم نقش به سزایی در پایداری و تحکیم زندگی مشترک ایفا می‌کند.

این مسئول با رد اعتقاد و باور تجمل‌گرایی‌ برای تشکیل خانواده ادامه داد: ازدواج با شرایط آسان و لحاظ کردن حداقل هزینه‌ها در واقع زمینه‌های مساعدی را برای تربیت صحیح زندگی جوانان فراهم می‌کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر ارائه نقش به جوانان در عرصه‌های خانوادگی، اجتماعی و اقتصادی، بیان کرد: زمینه ایجاد این مهم جز انتخاب سادگی در عرصه‌های مختلف زندگی فراهم نمی‌شود.

منتقمی با بیان اینکه، جوانان باید موفقیت و پیشرفت خود را در زندگی معنوی جستجو ‌کنند، افزود:  زوج‌های جوان باید پیوند و ارتباط خود را با جامعه اصلاح کنند، زیرا تنها در این صورت موضوعات با اهمیتی مانند ترویج ازدواج پایدار به صورت مبنایی الگو سازی می‌شود.

وی درباره شرایط ثبت نام شرکت در جشنواره آسمانی عنوان کرد: از جمله این شرایط تعیین مهریه زیر 14 سکه، داشتن سن 20 تا 25 سال می‌باشد.

این مسئول ادامه داد: از دیگر شرایط شرکت در این جشنواره، برگزاری مراسم ازدواج با حداقل هزینه و تهیه جهیزیه ارزان قیمت است.

منتقمی تصریح کرد: زوج‌های جوان البرزی در صورتی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند که تاریخ عقد زوج‌های شرکت کننده در جشنواره از تاریخ اول دی ماه 1390 به بعد باشد.

گفتنی است، به 50 زوج از برگزیدگان جشنواره در جشن نیمه شعبان هدایایی از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول