اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه دفتر درس تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش خبر داد

حضور 32 معلم برگزیده در جشنواره کشوری الگوهای برتر

خبرگزاری فارس: رئیس گروه دفتر درس تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: در مرحله کشوری جشنواره الگوهای برتر تدریس و ارائه روش‌های نوین تدریس درس تربیت بدنی 32 منتخب استان‌ها حضور می‌یابند.

حضور 32 معلم برگزیده در جشنواره کشوری الگوهای برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمید دامرودی صبح امروز در مراسم اختتامیه جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی در اردبیل اظهار داشت: نهمین دوره جشنواره روش‌های برتر تدریس درس تربیت بدنی و ارائه الگوهای نوین امسال به صورت قطبی در چهار استان کرمان، اردبیل، ایلام و گلستان برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله پایانی قطب دو کشوری در اردبیل در حال اجرا است که در هر قطب هشت استان شرکت می‌کنند و از هر استان هشت نفر به تعداد مساوی خانم و آقا شرکت‌کننده وجود دارد.

این مسئول بیان داشت: در مجموع 64 نفر شرکت‌کننده داریم که به همراه 20 داور به تعداد مساوی بین آقایان و خواهران کار قضاوت و داوری را عهده‌دار هستند.

دامرودی اضافه کرد: بعد از دو روز رقابت آیین اختتامیه این جشنواره برگزار شده و نفرات برتر در هر دوره تحصیلی به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی اظهار داشت: در این جشنواره شرکت‌کنندگان در چهار دوره تخصصی پایه اول، دوم و سوم ابتدایی، پایه چهارم و پنجم ابتدایی و دوره راهنمایی و متوسطه با هم رقابت می‌کنند و از هر قطب چهار نفر آقا و چهار نفر خانم به مرحله کشوری راه یافته و با حضور 32 نفر مرحله کشوری این رقابت‌ها بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

ناظر کل جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی یادآور شد: هنوز استان میزبان برای برگزاری مرحله کشوری جشنوراه الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی انتخاب نشده ولی از بین چهار میزبان قطبی این جشنواره، اردبیل از شانس بیشتری برخوردار است تا میزبان مرحله کشوری انتخاب شود.

دامرودی هدف از برگزاری این جشنواره را کیفیت‌بخشی به درس تربیت بدنی توصیف کرد و بیان داشت: روش کار به این ترتیب است که روش‌های برتر تدریس درس تربیت بدنی شناسایی شده و با لحاظ کردن عنصر نوآوری، ابتکار و مشارکت بیشتر دانش‌آموزان 32 نفر برگزیده این جشنواره‌ها در 40 روز به صورت مجازی و از طریق سایت و ایمیل شخصی آموزش‌های مهارتی را سپری می‌کنند.

وی تصریح کرد: با نظر مدرسان متخصص اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها معلمان آموزش دیده به صورت متمرکز در یک استان کشور با هم رقابت می‌کنند و از برنامه تدریس آنها فیلم‌برداری شده و به عنوان بسته آموزشی از سال تحصیلی آینده در اختیار معلمان تربیت بدنی به عنوان طرح درس قرار می‌گیرد.

رئیس گروه دفتر درس تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در ادامه ابراز داشت: رقابت قطب سوم جشنواره الگوهای برتر تدریس و رقابت‌های علمی تخصصی از سیزدهم تا نوزدهم تیرماه با حضور هشت استان کشور در کرمان و قطب چهارم کشوری نیز از بیست و دوم تا بیست و هشتم تیرماه در استان گلستان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول